Media - INTERNET

BBDO New York Agencją Roku na Webby Awards

BBDO New York Agencją Roku na Webby Awards

Zwycięzców 22. edycji nagród Webby ogłoszono wczoraj w Nowym Jorku.

Czytaj więcej
Smartfony służą nam głównie do sprawdzania newsów i social mediów

Smartfony służą nam głównie do sprawdzania newsów i social mediów

Takie wnioski płyną z raportu "Polska.Jest.Mobi 2018".

Czytaj więcej
Huawei promuje się w Onecie

Huawei promuje się w Onecie

Chińska marka przez blisko dwa miesiące będzie obecna w "Onet Rano".

Czytaj więcej
YouTube Music rusza 22 maja

YouTube Music rusza 22 maja

Będzie dostępny w wersji darmowej i abonamentowej. YouTube Red zostanie przemianowany na YouTube Premium.

Czytaj więcej
Wirtualna Polska poprawia rentowność, choć telewizja wciąż generuje straty

Wirtualna Polska poprawia rentowność, choć telewizja wciąż generuje straty

W I kwartale Grupa WP wypracowała 32 mln zł zysku EBITDA i 8,3 mln zł zysku netto.

Czytaj więcej
Monika Perkowska ambasadorką serwisu Niania.pl

Monika Perkowska ambasadorką serwisu Niania.pl

Psycholog i terapeutka młodzieży promuje serwis dla opiekunek i rodziców.

Czytaj więcej
Grupa Onet-RAS Polska uruchamia serwis o e-sporcie

Grupa Onet-RAS Polska uruchamia serwis o e-sporcie

Nowy serwis Esportmania.pl ma przybliżać zjawisko e-sportu także niewtajemniczonym użytkownikom.

Czytaj więcej
Na YouTube ruszył kanał Fan Sport Raport

Na YouTube ruszył kanał Fan Sport Raport

Za projektem stoją TalentMedia, Kabaret Czwarta Fala i Stars & Buzz.

Czytaj więcej
TalentMedia uruchamia TalentTube

TalentMedia uruchamia TalentTube

Dyrektor zarządzającą projektu została Lidija Vukić. Autorzy projektu zapowiadają szybką ekspansję na rynki CEE.

Czytaj więcej
Grupa RMF rozpoczęła sprzedaż reklam audio w modelu programatycznym

Grupa RMF rozpoczęła sprzedaż reklam audio w modelu programatycznym

W ten sposób można kupić kampanię opartą na dwóch formatach: pre-roll i mid-roll.

Czytaj więcej