Zaktywizuj społeczność dzięki transmisjom na żywo [wideo]
Transmisje na żywo pomagają markom tworzyć wyjątkowo autentyczny przekaz oraz nawiązywać bezpośredni kontakt z fanami i klientami. Dają widzom poczucie uczestnictwa oraz możliwość zobaczenia rzeczy i wydarzeń, które w normalnych okolicznościach byłyby dla nich niedostępne.
Aplikacja mobilna Gucci pozwala przymierzać buty
Technologię rozszerzonej rzeczywistości stworzył białoruski startup Wannaby.
"Plaża bez peta" - wakacyjna akcja serwisu Gazeta.pl
Akcję promuje plakat Andrzeja Pągowskiego, a jej partnerem jest Greenpeace Polska.
Bliżej klientów dzięki relacjom [wideo]
Relacji na Facebooku i Instagramie używają już nie tylko użytkownicy i influencerzy - w ciągu ostatnich miesięcy stały się doskonałym narzędziem komunikacji również dla firm.
HBO Max: WarnerMedia ujawnia nazwę nowego serwisu SVoD
Serwis ma ruszyć na wiosnę 2020 r. Na starcie w bibliotece programów będzie ponad 10 tys. tytułów.
Twitch niekwestionowanym liderem transmisji na żywo online w II kwartale
Na Twitch przypadło 72,2 proc. czasu transmisji oglądanych przez użytkowników platform live streaming, wynika z raportu firmy Stream Elements.
McGuffin zbadał gotowość użytkowników do płacenia za darmowe aplikacje
Największą gotowość do płacenia wykazali użytkownicy WhatsApp, a największą kwotę miesięcznie zadeklarowali użytkownicy YouTube.
Disney ogłosił cenę abonamentu za pakiet Disney+, Hulu i ESPN+
Za trzy serwisy streamingowe amerykańscy użytkownicy zapłacą łącznie 12,99 dol. - mniej lub tyle samo, ile za Netflix czy Amazon Prime Video.
"7 metrów pod ziemią" z udziałem publiczności [wideo]
To pierwszy taki projekt na polskim YouTubie.
Międzynarodowy debiut Disney+ już w listopadzie
Oprócz Stanów Zjednoczonych nowy serwis streamingowy pojawi się w Kanadzie, Holandii, Australii i Nowej Zelandii.