Media - INTERNET

Zaktywizuj społeczność dzięki transmisjom na żywo [wideo]

Transmisje na żywo pomagają markom tworzyć wyjątkowo autentyczny przekaz oraz nawiązywać bezpośredni kontakt z fanami i klientami. Dają widzom poczucie uczestnictwa oraz możliwość zobaczenia rzeczy i wydarzeń, które w normalnych okolicznościach byłyby dla nich niedostępne.

Aplikacja mobilna Gucci pozwala przymierzać buty

Technologię rozszerzonej rzeczywistości stworzył białoruski startup Wannaby.

"Plaża bez peta" - wakacyjna akcja serwisu Gazeta.pl

Akcję promuje plakat Andrzeja Pągowskiego, a jej partnerem jest Greenpeace Polska.

Bliżej klientów dzięki relacjom [wideo]

Relacji na Facebooku i Instagramie używają już nie tylko użytkownicy i influencerzy - w ciągu ostatnich miesięcy stały się doskonałym narzędziem komunikacji również dla firm.

HBO Max: WarnerMedia ujawnia nazwę nowego serwisu SVoD

Serwis ma ruszyć na wiosnę 2020 r. Na starcie w bibliotece programów będzie ponad 10 tys. tytułów.

Twitch niekwestionowanym liderem transmisji na żywo online w II kwartale

Na Twitch przypadło 72,2 proc. czasu transmisji oglądanych przez użytkowników platform live streaming, wynika z raportu firmy Stream Elements.

McGuffin zbadał gotowość użytkowników do płacenia za darmowe aplikacje

Największą gotowość do płacenia wykazali użytkownicy WhatsApp, a największą kwotę miesięcznie zadeklarowali użytkownicy YouTube.

Disney ogłosił cenę abonamentu za pakiet Disney+, Hulu i ESPN+

Za trzy serwisy streamingowe amerykańscy użytkownicy zapłacą łącznie 12,99 dol. - mniej lub tyle samo, ile za Netflix czy Amazon Prime Video.

"7 metrów pod ziemią" z udziałem publiczności [wideo]

To pierwszy taki projekt na polskim YouTubie.

Międzynarodowy debiut Disney+ już w listopadzie

Oprócz Stanów Zjednoczonych nowy serwis streamingowy pojawi się w Kanadzie, Holandii, Australii i Nowej Zelandii.