Media - INTERNET

Bartek Godusławski zastępcą naczelnego "Business Insider Polska"

Piotr Pilewski, który do tej pory pełnił tę funkcję, z początkiem lipca objął stanowisko zastępcy redaktora naczelnego ds. online "Forbes Polska".

Loteria Tiger Energy Drink najpopularniejszym spotem na YouTube w czerwcu [wideo]

W zestawieniu YouTube Ads Leaderboard za czerwiec 2020 r. drugie miejsce zajął spot Rafała Trzaskowskiego, a trzecie - wideo zachęcające do subskrypcji kanału KuchniaLidla.pl.

Katarzyna Pietrewicz redaktor prowadzącą Vogue.pl

Będzie odpowiadać za pracę redakcji online, realizację strategii kontentowej i współpracę z pozostałymi działami wydawnictwa.

Social media i nowa rzeczywistość. Trzy rady dla twojej marki

Zmieniły się nie tylko potrzeby i oczekiwania użytkowników, lecz także sposób konsumpcji treści w mediach społecznościowych. Nie pozostaje nic innego, jak przystosować się do nowego środowiska. Wystarczy, że wykorzystasz trendy i wykonasz trzy proste kroki.

Gratka ma nowego CEO

Stanowisko objął Jarosław Święcicki. Jego poprzednik Jacek Makowski rozstaje się z firmą.

Najważniejsze trendy w tworzeniu stron internetowych

Rozwiązania, na które należy zwrócić uwagę, by lepiej odpowiadać na oczekiwania klientów, przedstawiają eksperci firmy technologicznej Liferay.

Anna Gacek z podcastem "Rzeczy ulubione" w Audiotece

Była dziennikarka radiowej Trójki rozmawia z gwiazdami muzyki, sztuki i kultury.

16 atrakcji turystycznych z Polski ze Złotą Pinezką Map Google

Z okazji 15. rocznicy Mapy Google przyznały wyróżnienie atrakcjom najbardziej docenionym przez użytkowników w każdym z 16 województw.

Facebook uruchamia płatne wydarzenia na żywo

To nowe narzędzie dla firm, twórców i wydawców medialnych.

Pracuj.pl rzuca wyzwanie programistom

Za strategię i realizację projektu Decode-IT, a także współpracę z influencerami odpowiada agencja Gameset.