Media - INTERNET

Ekstraklasa szuka firmy do obsługi serwisu OTT

Ma być źródłem dochodów reklamowych.

Najpopularniejsze hasła roku 2020 w wyszukiwarce Google [wideo]

Hasłem roku był bezsprzecznie koronawirus, spore zainteresowanie wzbudziły też wybory prezydenckie w Stanach Zjednoczonych i prezydent-elekt Joe Biden.

YouTube podsumowuje rok 2020: top 10 wideo i teledysków, eksplozja gamingu

Wśród najpopularniejszych wideo i teledysków w Polsce aż 6 pozycji to produkcje związane z akcją #hot16challenge2. Ponad 350 twórców kanałów gamingowych osiągnęło w tym roku poziom 10 milionów subskrybentów.

"The Crown" z rekordową oglądalnością w rankingu Nielsena

Użytkownicy Netfliksa obejrzeli łącznie 3,36 mld minut serialu w tygodniu od 16 do 22 listopada.

Amazon i Cyfrowy Dialog organizują zajęcia dla dzieci w ferie

W ramach programu STEM Kindloteka Online w dniach 4-15 stycznia odbywa się cykl bezpłatnych warsztatów online dla dzieci w wieku szkolnym.

Storytel kreuje modę na słuchanie [wideo]

Pobudzanie wyobraźni słuchaczy - audiobooków, podcastów i pełnowymiarowych słuchowisk - to główny cel tej platformy streamingowej, która w 2020 roku otrzymała szereg nagród za innowacyjne projekty.

Wirus w realu nie pokonał socialu: Sales Tube i Labcon z nowym raportem

Pierwszy kompleksowy przewodnik po social mediach w postpandemicznej rzeczywistości zawiera zarówno informacje o trendach z ostatnich miesięcy, jak i prognozy na przyszłość.

Henna pudrowa - kosmetyczny hit w Google w 2020 roku

Wśród haseł o tematyce kosmetycznej "strobing", "laminacja brwi" oraz "laminacja rzęs" odnotowały największe wzrosty popularności w wyszukiwarce.

Tomasz Korniejew dyrektorem Moto.pl

Od stycznia br. odpowiada za rozwój redakcyjny i wizerunkowy Moto.pl oraz wszystkich serwisów Gazeta.pl dotyczących motoryzacji.

Marcin Kuśmierz prezesem zarządu Shopera

Przez ponad 13 lat, do grudnia 2020 r., był CEO firmy hostingowej Home.pl.