Media - INTERNET

Bonnier przejął udziały w Grupie Rx

Szwedzki koncern wydawniczy przejął 100% udziałów w Grupie Rx, która tworzy cyfrowe produkty dla lekarzy i studentów medycyny w Polsce.

5 milionów osób obejrzało Galę Bestsellerów Empiku

Transmisja wydarzenia w TVN przyciągnęła 3,85 mln widzów, a w mediach społecznościowych - 1,16 mln.

Barack Obama i Bruce Springsteen mają podcast w Spotify [wideo]

Na platformie można już wysłuchać dwóch odcinków podcastu "Renegades: Born in the USA".

Grupa Kino Polska TV startuje z serwisem FilmBox+

Usługa jest dostępna przez stronę internetową Filmbox.com, aplikację na urządzenia mobilne oraz aplikacje w telewizorach.

Sklep internetowy Morele odświeża wizerunek

Nowa identyfikacja wizualna oraz platforma komunikacji oparta na haśle "Zakupy online to pestka" została wypracowana wraz z agencją 180heartbeats + Jung v. Matt.

Aleksandra Pajewska-Klucznik w zespole Interii

Będzie zastępcą dyrektora rozrywki internetowej.

Na wojnie z fraudem - rozmowa z Piotrem Ziemskim

Przepytaliśmy Piotra Ziemskiego, programmatic & performance managera z GroupM, o co tak naprawdę chodzi z oszustwami w kampaniach internetowych.

Facebook startuje z drugim sezonem polskiego podcastu

W pierwszym odcinku drugiego sezonu gośćmi podcastu są Karolina Szabłowska, odpowiedzialna za komunikację marketingową w IKEA oraz Jakobe Mansztajn z Make Life Harder.

Rusza kampania społeczno-edukacyjna #PracujzGłową

Poświęcona jest tematowi zdrowia psychicznego w miejscu pracy.

Paweł Modzelewski szefem Socialyse w Havas Group

Ostatnio kierował działem strategy & creative w ramach 24/7Communication.