Startuje kolejna edycja konkursu Podkaster Roku
"Media Marketing Polska" jest patronem mediowym projektu.
Co nowego w social mediach
W cyklu tekstów przygotowywanych przez Małgorzatę Obielak z agencji marketingu efektywnościowego Performics przyglądamy się innowacjom i trendom w mediach społecznościowych.
Zabiegajmy o green web
Praca nad optymalizacją i poprawą jakości aplikacji jest koniecznym pierwszym krokiem do stworzenia bardziej zrównoważonej sieci, w myśl postulatu "Make the web a better place" - pisze Jędrzej Marciniak - chief technology officer, Kamikaze, Altavia Group.
TikTok nawiązuje partnerstwo z Zefr
Rozwiązanie ma zapewnić reklamodawcom lepszy wgląd w kampanie, gwarantując, że ich treści wyświetlane będą w kontekście treści odpowiadających marce.
Co nowego w social mediach (2)
W cyklu tekstów przygotowywanych przez Małgorzatę Obielak z agencji marketingu efektywnościowego Performics przyglądamy się innowacjom i trendom w mediach społecznościowych.
Co nowego w social mediach (3)
To już trzeci z tekstów przygotowywanych co tydzień przez Małgorzatę Obielak z agencji marketingu efektywnościowego Performics. Przyglądamy się w nim innowacjom i trendom w mediach społecznościowych.
TikTok najbardziej angażującą aplikacją w Polsce
Polskie Badania Internetu i Gemius usprawniają pomiar widowni, a to przynosi niekiedy zaskakujące wyniki.
Viaplay z 4 milionami subskrybentów
Serwis streamingowy chwali się szczególnie udanym startem w Polsce, gdzie jest dostępny od sierpnia ub.r.
Co nowego w social mediach (4)
Małgorzata Obielak z agencji marketingu efektywnościowego Performics co tydzień prezentuje przegląd innowacji i trendów w mediach społecznościowych.
Co nowego w social mediach (5)
Małgorzata Obielak z agencji marketingu efektywnościowego Performics co tydzień prezentuje przegląd innowacji i trendów w mediach społecznościowych.