Media - INTERNET

Startuje kolejna edycja konkursu Podkaster Roku

"Media Marketing Polska" jest patronem mediowym projektu.

Co nowego w social mediach

W cyklu tekstów przygotowywanych przez Małgorzatę Obielak z agencji marketingu efektywnościowego Performics przyglądamy się innowacjom i trendom w mediach społecznościowych.

Zabiegajmy o green web

Praca nad optymalizacją i poprawą jakości aplikacji jest koniecznym pierwszym krokiem do stworzenia bardziej zrównoważonej sieci, w myśl postulatu "Make the web a better place" - pisze Jędrzej Marciniak - chief technology officer, Kamikaze, Altavia Group.

TikTok nawiązuje partnerstwo z Zefr

Rozwiązanie ma zapewnić reklamodawcom lepszy wgląd w kampanie, gwarantując, że ich treści wyświetlane będą w kontekście treści odpowiadających marce.

Co nowego w social mediach (2)

W cyklu tekstów przygotowywanych przez Małgorzatę Obielak z agencji marketingu efektywnościowego Performics przyglądamy się innowacjom i trendom w mediach społecznościowych.

Co nowego w social mediach (3)

To już trzeci z tekstów przygotowywanych co tydzień przez Małgorzatę Obielak z agencji marketingu efektywnościowego Performics. Przyglądamy się w nim innowacjom i trendom w mediach społecznościowych.

TikTok najbardziej angażującą aplikacją w Polsce

Polskie Badania Internetu i Gemius usprawniają pomiar widowni, a to przynosi niekiedy zaskakujące wyniki.

Viaplay z 4 milionami subskrybentów

Serwis streamingowy chwali się szczególnie udanym startem w Polsce, gdzie jest dostępny od sierpnia ub.r.

Co nowego w social mediach (4)

Małgorzata Obielak z agencji marketingu efektywnościowego Performics co tydzień prezentuje przegląd innowacji i trendów w mediach społecznościowych.

Co nowego w social mediach (5)

Małgorzata Obielak z agencji marketingu efektywnościowego Performics co tydzień prezentuje przegląd innowacji i trendów w mediach społecznościowych.