GA4 to przyszłość - Google ogłosił koniec Google Analytics Universal!
Pozostało jedynie 15 miesięcy na oswojenie się i zapoznanie z nowym interfejsem i szerokimi możliwościami, jakie daje Google Analytics 4 - pisze Kinga Ciok, Data Strategy Manager, Publicis Groupe.
"Random" Storytel walczy o internetowego Oscara
Wieloplatformowa historia miłosna została nominowana w 26. edycji Webby Awards w obszarze reklamy, mediów i PR w kategorii "Najlepsza strategia rozwoju".
Po pierwszej IAA Power Hour
Podczas pierwszej odsłony nowego cyklu spotkań online zaproszeni eksperci wskazali najważniejsze trendy w komunikacji marketingowej.
"Od fake newsów do love brandów" - Multiscreen Day 2022
Nowe wyzwania skutecznej komunikacji na wielu ekranach - konferencja w formule hybrydowej już 27 kwietnia.
Co nowego w social mediach (10)
Małgorzata Obielak z agencji marketingu efektywnościowego Performics wraca po dwutygodniowej przerwie ze świeżą porcją nowości.
Co nowego w social mediach (11)
Małgorzata Obielak z agencji marketingu efektywnościowego Performics tym razem m.in. o badaniu Snpachata o doświadczeniach zakupowych Pokolenia Z i o nowych możliwościach tworzenia treści AR na TikToku.
Nowe nagrody od TikToka w konkursie Papaya Young Creators
Trójka finalistów weźmie udział w sesji mentorskiej z udziałem Moniki Brodki, Nataszy Parzymies oraz Cury.
Twitter przejęty przez Elona Muska za 44 miliardy dol.
Szykują się zmiany dla platformy - znaczne, jeśli Musk zrealizuje wszystkie zapowiedzi.
Eksperci BBC, Kantara, Nielsena, Publicis Groupe, TikToka, TVN 27 kwietnia na Multiscreen Day
Podczas siódmej edycji konferencji organizowanej przez “Media Marketing Polska" będziemy mówić o tym jak skutecznie budować markę na wielu ekranach, ale także o obecnej, kryzysowej sytuacji, która ma wpływ na konsumentów, media i marki.
Storytel z nagrodą Webby People's Voice za "Random"
Projekt łączący słuchowisko dostępne w aplikacji Storytel i krótkometrażowy film na YouTube otrzymał nagrodę publiczności w 26. edycji Webby Awards w kategorii "Reklama, media i PR - najlepsza strategia rozwoju".