Co nowego w social mediach (12)
Małgorzata Obielak z agencji marketingu efektywnościowego Performics tym razem pisze sporo o nowościach na Instagramie.
RMF Classic z nową wersją aplikacji mobilnej
Aplikacja umożliwia nie tylko słuchanie tego, co jest aktualnie na antenie, ale także dostęp do RMF Classic+, czyli radia bez reklam i z dodatkowymi audycjami do wyboru oraz podcastów premium.
TikTok Unique Stories - doradzamy, jak zwyciężyć w konkursie
Papaya Young Creators to jedno z najbardziej cenionych w Europie wydarzeń dla twórców ze świata reklamy i marketingu. W tegorocznej edycji, dzięki współpracy z platformą TikTok, powstała pierwsza w historii kategoria otwarta dla każdego.
Co nowego w social mediach (13)
Kolejną porcję nowości prezentuje Małgorzata Obielak z agencji marketingu efektywnościowego Performics.
Premiera drugiego sezonu “Rzeczpospolitej kościelnej" Magadaleny Rigamonti
12 maja na tokfm.pl i w aplikacji TOK FM startuje drugi cykl rozmów z politykami o Kościele w Polsce.
Co nowego w social mediach (14)
Spora dawka nowości przed nami, w tym o reklamach na Netfliksie i nowym narzędziu pomocnym dla osób, które planują działania marketingowe na TikToku. Zaprasza jak co tydzień Małgorzata Obielak z agencji marketingu efektywnościowego Performics.
Co nowego w social mediach (15)
W dzisiejszym zestawieniu nowości ze świata social mediów m.in. kilka świeżych informacji na temat TikToka. Zaprasza jak co tydzień Małgorzata Obielak z agencji marketingu efektywnościowego Performics.
Co nowego w social mediach (16)
Wiemy, jak ważne w dzisiejszym internetowym środowisku jest bezpieczeństwo. Marki również zaczynają coraz bardziej dbać o tę kwestię. Zapraszamy do lektury kolejnego odcinka cyklu o nowościach w social mediach, który przygotowuje Małgorzata Obielak z agencji marketingu efektywnościowego Performics.
Instagram bez filtra
Artur Kurasiński o książce Sarah Frier “Instagram. Bez filtra. Historia od środka".
Disney+ ogłasza ofertę programową i plany związane z polskim rynkiem
Debiut platformy 14 czerwca br. Właściciel Disney+ podał szczegóły dotyczące Polski, w tym ceny abonamentu, jakie będą u nas obowiązywać.