Media - INTERNET

Netflix stracił niecały milion abonentów w minionym kwartale

To strata znacząca, ale mniejsza od prognozy mówiącej o 2 milionach abonentów, którzy zrezygnują z najpopularniejszego serwisu streamingowego.

Patronite i ING Bank Śląski z cyklem podcastów o pokoleniu Z

#Ktobypomyślał to cykl sześciu rozmów znanych podcasterów z przedstawicielami "zetek".

Aktualizacje algorytmów Google. Co czeka e- commerce w najbliższym czasie?

Każdego dnia miliony osób znajdują w wyszukiwarce Google odpowiedzi na różne pytania lub wyszukują potrzebne im produkty. Mało kto jednak zna mechanizmy, którymi kierują się roboty Google, wybierając stronę do wyświetlenia na dane zapytanie - pisze Anna Sarysz, junior SEO specialist w Grupie iCEA.

Startują zgłoszenia do 2. edycji YouTube Works

W tym roku pojawiły się nowe kategorie dla kreatywnych i efektywnych kampanii.

Co nowego w social mediach (21)

W najnowszym odcinku cyklu Małgorzata Obielak, e-PR & social media specialist w agencji marketingu efektywnościowego Performics, pokazuje m.in. jak platformy społecznościowe rozwijają narzędzia zakupowe w aplikacjach, a także ułatwiają prowadzenie działań marketingowych.

Podcasty coraz częściej goszczą w mediaplanach

Zespół Tandem Media z Grupy Radiowej Agory przedstawił wnioski z trzeciej edycji raportu "Słuchacz podcastów w Polsce 2021".

Co nowego w social mediach (22)

Aplikacje social mediowe prześcigają się w testowaniu i wprowadzaniu przeróżnych funkcji, które mają ulepszyć proces zakupowy online - pisze Małgorzata Obielak, e-PR & social media specialist w agencji marketingu efektywnościowego Performics.

Aleksander Kutela nowym prezesem Ringier Axel Springer Polska

Zastąpi Marka Dekana, który odchodzi na stanowisko COO Politico Media Group.

Co nowego w social mediach (23)

Kolejną porcję nowości co tydzień zapewnia nam Małgorzata Obielak, e-PR & social media specialist w agencji marketingu efektywnościowego Performics.

Wirtualna Polska inwestuje ponad 12,6 mln zł w Patronite

Twórcy obecni na platformie crowdfundingowej zyskają dostęp do szerszego grona odbiorców oraz nowych metod monetyzacji.