Netflix stracił niecały milion abonentów w minionym kwartale
To strata znacząca, ale mniejsza od prognozy mówiącej o 2 milionach abonentów, którzy zrezygnują z najpopularniejszego serwisu streamingowego.
Patronite i ING Bank Śląski z cyklem podcastów o pokoleniu Z
#Ktobypomyślał to cykl sześciu rozmów znanych podcasterów z przedstawicielami "zetek".
Aktualizacje algorytmów Google. Co czeka e- commerce w najbliższym czasie?
Każdego dnia miliony osób znajdują w wyszukiwarce Google odpowiedzi na różne pytania lub wyszukują potrzebne im produkty. Mało kto jednak zna mechanizmy, którymi kierują się roboty Google, wybierając stronę do wyświetlenia na dane zapytanie - pisze Anna Sarysz, junior SEO specialist w Grupie iCEA.
Startują zgłoszenia do 2. edycji YouTube Works
W tym roku pojawiły się nowe kategorie dla kreatywnych i efektywnych kampanii.
Co nowego w social mediach (21)
W najnowszym odcinku cyklu Małgorzata Obielak, e-PR & social media specialist w agencji marketingu efektywnościowego Performics, pokazuje m.in. jak platformy społecznościowe rozwijają narzędzia zakupowe w aplikacjach, a także ułatwiają prowadzenie działań marketingowych.
Podcasty coraz częściej goszczą w mediaplanach
Zespół Tandem Media z Grupy Radiowej Agory przedstawił wnioski z trzeciej edycji raportu "Słuchacz podcastów w Polsce 2021".
Co nowego w social mediach (22)
Aplikacje social mediowe prześcigają się w testowaniu i wprowadzaniu przeróżnych funkcji, które mają ulepszyć proces zakupowy online - pisze Małgorzata Obielak, e-PR & social media specialist w agencji marketingu efektywnościowego Performics.
Aleksander Kutela nowym prezesem Ringier Axel Springer Polska
Zastąpi Marka Dekana, który odchodzi na stanowisko COO Politico Media Group.
Co nowego w social mediach (23)
Kolejną porcję nowości co tydzień zapewnia nam Małgorzata Obielak, e-PR & social media specialist w agencji marketingu efektywnościowego Performics.
Wirtualna Polska inwestuje ponad 12,6 mln zł w Patronite
Twórcy obecni na platformie crowdfundingowej zyskają dostęp do szerszego grona odbiorców oraz nowych metod monetyzacji.