Media - INTERNET

YouTube Works. Przewodnik po 2. edycji konkursu

Konkurs dla polskich kampanii wyświetlanych na platformie YouTube organizowany jest przez Google w partnerstwie z Kantarem.

Co nowego w social mediach (24)

Rękę na pulsie social mediów trzyma Małgorzata Obielak, e-PR & social media specialist w agencji marketingu efektywnościowego Performics.

Co nowego w social mediach (25)

Nowości proponowane m.in. przez Linkedin, Twittera i TikToka prezentuje Małgorzata Obielak, e-PR & social media specialist w agencji marketingu efektywnościowego Performics.

I.pl - nowy portal od Polska Press

Ma dla niego pracować 800 dziennikarzy w regionach oraz 40 redaktorów w redakcji centralnej.

Netflix otwiera biuro w Warszawie

Będzie koordynować działania w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (28 rynków).

SEO360® - branżowy game changer

Przez 14 lat istnienia SEOgroup zebraliśmy wszystkie bolączki klientów, zbadaliśmy je, by finalnie znaleźć skuteczne antidotum. W ramach SEO360® gwarantujemy klientom wzrost ruchu oraz przychodów - mówi Michał Herok, prezes i założyciel SEOgroup.

Co nowego w social mediach (26)

Jak co tydzień, nie zabraknie nowości i testów, które wprowadzają na rynki najwięksi gracze social mediowi - zapewnia Małgorzata Obielak, e-PR & social media specialist w agencji marketingu efektywnościowego Performics.

Co nowego w social mediach (27)

Platformy mediów społecznościowych nigdy nie odpoczywają, nieustająco testują lub wprowadzają nowe funkcje i funkcjonalności - pisze Małgorzata Obielak, e-PR & social media specialist w agencji marketingu efektywnościowego Performics.

Anna Putts pokieruje marketingiem Netfliksa w regionie CEE

Wcześniej była szefową marketingu Samsunga i UPC, a przechodzi z HBO.

Co nowego w social mediach (28)

Małgorzata Obielak, e-PR & social media specialist w agencji marketingu efektywnościowego Performics, zebrała kolejną porcję informacji o nowych rozwiązaniach oferowanych przez platformy społecznościowe.