YouTube Works. Przewodnik po 2. edycji konkursu
Konkurs dla polskich kampanii wyświetlanych na platformie YouTube organizowany jest przez Google w partnerstwie z Kantarem.
Co nowego w social mediach (24)
Rękę na pulsie social mediów trzyma Małgorzata Obielak, e-PR & social media specialist w agencji marketingu efektywnościowego Performics.
Co nowego w social mediach (25)
Nowości proponowane m.in. przez Linkedin, Twittera i TikToka prezentuje Małgorzata Obielak, e-PR & social media specialist w agencji marketingu efektywnościowego Performics.
I.pl - nowy portal od Polska Press
Ma dla niego pracować 800 dziennikarzy w regionach oraz 40 redaktorów w redakcji centralnej.
Netflix otwiera biuro w Warszawie
Będzie koordynować działania w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (28 rynków).
SEO360® - branżowy game changer
Przez 14 lat istnienia SEOgroup zebraliśmy wszystkie bolączki klientów, zbadaliśmy je, by finalnie znaleźć skuteczne antidotum. W ramach SEO360® gwarantujemy klientom wzrost ruchu oraz przychodów - mówi Michał Herok, prezes i założyciel SEOgroup.
Co nowego w social mediach (26)
Jak co tydzień, nie zabraknie nowości i testów, które wprowadzają na rynki najwięksi gracze social mediowi - zapewnia Małgorzata Obielak, e-PR & social media specialist w agencji marketingu efektywnościowego Performics.
Co nowego w social mediach (27)
Platformy mediów społecznościowych nigdy nie odpoczywają, nieustająco testują lub wprowadzają nowe funkcje i funkcjonalności - pisze Małgorzata Obielak, e-PR & social media specialist w agencji marketingu efektywnościowego Performics.
Anna Putts pokieruje marketingiem Netfliksa w regionie CEE
Wcześniej była szefową marketingu Samsunga i UPC, a przechodzi z HBO.
Co nowego w social mediach (28)
Małgorzata Obielak, e-PR & social media specialist w agencji marketingu efektywnościowego Performics, zebrała kolejną porcję informacji o nowych rozwiązaniach oferowanych przez platformy społecznościowe.