Co nowego w social mediach (29)
Cotygodniowy przegląd rynkowych nowości przygotowuje Małgorzata Obielak, e-PR & social media specialist w agencji marketingu efektywnościowego Performics.
Co nowego w social mediach (30)
Od pewnego czasu największe aplikacje social mediowe koncentrują swoją uwagę na twórcach, dążąc do tego, by coraz częściej publikowali treści na poszczególnych platformach - pisze Małgorzata Obielak, e-PR & social media specialist w agencji marketingu efektywnościowego Performics.
Nadspodziewanie dobre wyniki Netfliksa
Nie tylko odzyskał to, co stracił od początku roku, ale jeszcze powiększył bazę subskrybentów.
YouTube ma już w Polsce 25 milionów dorosłych użytkowników
W czasie YouTube Brandcast ogłoszone zostało globalne partnerstwo YouTube z Shopify.
Co nowego w social mediach (31)
Cotygodniowy przegląd nowości prezentuje Małgorzata Obielak, e-PR & social media specialist w agencji marketingu efektywnościowego Performics.
Viaplay ma milion subskrybentów w Polsce
W marcu 2023 r. podniesie cenę - z 34 zł do 55 zł miesięcznie.
Landingi dla Playera: 700 witryn internetowych w 5 lat
Jednym z efektów współpracy polskiego martechu z lokalnym liderem rynku płatnych serwisów VOD był cieszący się dużym zainteresowaniem odbiorców landing page filmu "Listy do M. 4"
Misja Katar - rozmowa z Jackiem Stańczykiem [Tylko w MMP Online]
Z Jackiem Stańczykiem, redaktorem naczelnym Przeglądu Sportowego Onet, rozmawiamy o tym, jak do "misji Katar" - zaspokojenia głodu wrażeń i informacji wśród milionowych rzesz kibiców - szykuje się największy portal w Polsce, nagrodzony przez nas niedawno za platformę Onet Audio.
SkyShowtime w Polsce w lutym 2023 r.
To kolejny amerykański gracz streamingowy w Polsce po Netfliksie, HBO, Disneyu i Amazonie.
"Zona" - audioreportaż o kryzysie na granicy polsko-białoruskiej
Projekt obejmujący także stronę internetową, skąd można wejść do "telefonu Anki" z autentycznymi materiałami z pogranicza, zrealizowały wspólnie Storytel, Fundacja Ocalenie i Grupa Granica.