Media - INTERNET

Marka w świecie TikToka - rozmowa z Rafałem Drzewieckim

Naszą misją jest tworzenie najbezpieczniejszej platformy dla użytkowników, która będzie jednocześnie najefektywniejsza dla reklamodawców - przekonuje Rafał Drzewiecki, head of global business marketing, TikTok Central Europe.

Netflix wybiera Nielsena jako dostawcę wiedzy o zachowaniach widzów

Wieloletnia umowa obejmuje rynki Stanów Zjednoczonych, Meksyku i Polski.

Co nowego w social mediach (39)

W dzisiejszym przeglądzie przygotowanym przez Małgorzatę Obielak, e-PR & social media specialist w Performics, m.in. o zmian w interfejsach Instagrama i Twittera oraz ciekawym raporcie firmy Paypal.

Spotify ogłasza zwolnienia oraz zmiany organizacyjne i personalne

Szwedzka firma dołącza do licznego już grona gigantów technologicznych, które ostatnio zapowiedziały zwolnienia grupowe.

Co nowego w social mediach (40)

W czterdziestym już artykule z cyklu o nowościach ze świata SoMe Małgorzata Obielak pisze tym razem m.in. o trzech nowościach w Instragramie oraz kalendarzach marketingowych Twittera i TikToka na 2023 rok.

Co nowego w social mediach (41)

Wykraczając poza obszar SoMe, Małgorzata Obielak pisze o emocjonującym wszystkich pojedynku Microsoftu z Google ze sztuczną inteligencją w tle. Przeczytacie też m.in. o raporcie GWI "The global media landscape" oraz nowościach wprowadzanych przez TikToka, Twittera i LinkedIna.

Co nowego w social mediach (42)

W tym tygodniu w przygotowanym przez Małgorzatę Obielak przeglądzie m.in. o tym, jak zmieniają się zachowania konsumentów w internecie, co najchętniej kupują oraz jakie platformy najczęściej wybierają do zakupu produktów czy usług.

Branża kreatywna dla Ukrainy

W rocznicę inwazji Rosji na Ukrainę publikujemy kilka grafik z internetowej platformy Creatives for Ukraine.

Co nowego w social mediach (43)

W tym tygodniu Małgorzata Obielak z Performics pisze m.in. o tym, jak Meta pomaga użytkownikom Facebooka zrozumieć dlaczego widzą te, a nie inne reklamy, kampaniach, które osiągnęły ciekawe rezultaty przy wykorzystaniu narzędzia Advantage+ oraz nowym czacie na Instagramie.

Co nowego w social mediach (44)

W nowym odcinku cyklu Małgorzata Obielak z Performics pisze m.in. o funkcjach testowanych przez Metę, limicie czasu użytkowania dla nastolatków, jaki wprowadza TikTok i o tym, jak YouTube umożliwia tworzenie własnych stacji radiowych.