Media - INTERNET

Co nowego w social mediach (45)

W kolejnym odcinku cyklu Małgorzata Obielak z Performics pisze m.in. o rozwiązaniach AI wdrażanych przez platformy społecznościowe.

Co nowego w social mediach (46)

W tym tygodniu Małgorzata Obielak z Performics pisze m.in. o wycofaniu nakładek reklamowych przez YouTube i zamknięciu przez Metę projektów związanych z NFT, a także nowych narzędziach TikToka i możliwościach dla twórców oferowanych przez Spotify.

Sky is the limit? SkyShowtime wkracza na polski rynek

Kolejny gracz VoD rozpoczyna działalność w Polsce. Jego debiut wymusza ruchy największych graczy, którzy zdążyli się już okopać na swoich pozycjach. SkyShowtime wkracza na ciekawy i dynamiczny rynek, daleki od nasycenia.

Puls VoD - Zymetria z badaniem dla "Media Marketing Polska"

Premiera realizowanego specjalnie dla "Media Marketing Polska" badania miała miejsce 29 marca podczas konferencji Multiscreen Day.

Premiera podcastu: "PigOut i Chmielarz gadają o książkach"

Partnerem nowego podcastu Audioteki jest portal LubimyCzytac.pl.

Wraca WordCamp - największa konferencja miłośników WordPressa

Tegoroczny WordCamp odbędzie się w Gliwicach. Trzydniowa konferencja i największe wydarzenie przeznaczone dla miłośników WordPress odbędzie się w dniach 12-14 maja w Centrum Edukacyjno-Kongresowym Politechniki Śląskiej.

Premiera audiobooka "My, trans" w Storytel

Premiera, element kampanii społecznej "Zrozumieć transpłciowość", odbyła się 31 marca - w Międzynarodowym Dniu Widoczności Osób Transpłciowych,

Co nowego w social mediach (47)

W tym tygodniu Małgorzata Obielak z Performics pisze m.in. o nowościach od platform LinkedIn i YouTube, nowej funkcji testowanej przez Instagram oraz możliwym powrocie komunikatora Gadu-Gadu.

Portal OuiChef.pl zmienił nazwę na FoodService24.pl

Odmienne nazwy nie ułatwiały odbiorcom kojarzenia wydawanego od 29 lat magazynu "Food Service" z portalem. Podjęto więc decyzję o upodobnieniu nazewnictwa i logotypów.

Co nowego w social mediach (48)

W najnowszym odcinku cyklu Małgorzata Obielak z Performics pisze m.in. o tym, że użytkownicy TikToka są coraz bardziej otwarci na promocje oraz przekazuje najważniejsze wskazówki dotyczące kampanii wideo na LinkedIn