Co nowego w social mediach (58)
Wracamy z porcją newsów ze świata social mediów. Tym razem sporo nowości od Mety, która prężnie działa, aby rozwijać się w kierunku wykorzystania sztucznej inteligencji w swoich narzędziach.
Powstała globalna koalicja na rzecz wiarygodnych recenzji online
Organizację o nazwie Global Coalition for Trusted Reviews utworzyły firmy: Amazon, Booking.com, Expedia Group, Glassdoor, Tripadvisor i Trustpilot.
Szymon Lipiński: VoD, czyli dużo niewiadomych
Szymon Lipiński jest strategiem Finecasta (GroupM), agencji specjalizującej się w addressable TV. Tekst ukazał się w raporcie "Nadawcy 2023".
Ruszył JobCreator.pl
To serwis z ofertami pracy w reklamie i mediach wspierający zarówno agencje, jak i marketerów.
Co nowego w social mediach (59)
Facebook, Instagram, TikTok, YouTube i Snapchat wprowadzają innowacje, które znacząco wpłyną na doświadczenie użytkowników: od subskrypcji pozwalających przeglądać aplikacje bez reklam, po automatyczne napisy do filmów czy nowe formaty reklamowe oparte na sztucznej inteligencji.
Arkadiusz Seidler: Audio otwiera nowe możliwości
Strategie konkurencyjne mogą być dwie: albo wyróżniamy się kontentem, jakością, konkretnymi tytułami, albo walczymy ceną. Uważam, że lepiej rywalizować jakością treści - twierdzi Arkadiusz Seidler, CEO Audioteki, spółki prowadzącej największy w Polsce serwis z audiobookami i słuchowiskami online
W wielokanałowej sieci - rozmowa z Michałem Dębskim z Lifetube
Przy tej skali biznesu nie możemy sobie już pozwolić na trzymanie wszystkiego w Excelu - mówi w rozmowie z "MMP" Michał Dębski, head of communications and international growth w Lifetube, obchodzącej właśnie 10-lecie agencji łączącej marki z twórcami internetowymi.
Zwierciadlo.pl najbardziej angażującym serwisem luksusowych magazynów dla kobiet
Wydawnictwo rozwija swoją multimedialną strategię i uruchamia butik kreatywny.
Polsat ciśnie Interię, ale nie umie wycisnąć
Trzy lata w grupie Polsatu, a portal wciąż ma słabsze wyniki reklamowe, niż kiedy był w rękach Bauera.