Media - INTERNET

Rok 2023 i 25 lat w wyszukiwarce Google

Google tradycyjnie zaprezentował zestawienie haseł zyskujących popularność w wyszukiwarce w mijającym roku. Dodatkowo z okazji przypadających w tym roku 25. urodzin przedstawia też najpopularniejsze hasła z tego okresu w różnych kategoriach.

Netflix, Disney, Player - tak wygląda top 3 serwisów VoD w Polsce

Playerowi trochę ubyło, a Amazonowi wzrosło.

Perplexity AI chce być lepsze niż Google i ChatGPT

Wśród inwestorów w kalifornijski start-up, który chce zmienić wyszukiwanie w internecie w oparciu o rozwiązania AI, jest założyciel Amazona Jeff Bezos.

Wirtualna Polska kupiła portal Wirtualne Media

Prezeską nowo nabytej spółki została Ewa Świstuniuk.

Co nowego w social mediach (60)

W nowym roku powracamy z cyklem, w którym Małgorzata Obielak, e-PR & social media specialist w Performics, prezentuje najświeższe informacje dotyczące zmian i innowacji w mediach społecznościowych.

Kryminały niezmiennie na topie - Audioteka podsumowuje rok 2023

Za króla gatunku polscy słuchacze audiobooków - podobnie jak czytelnicy książek - uznają Remigiusza Mroza.

Google prezentuje wyniki badania "Nasze życie z AI"

Wyniki przeprowadzonego przez Ipsos badania obejmującego również Polskę zostały zaprezentowane na Światowym Forum Ekonomicznym w Davos.

Marta Niemira: Szukając informacji, zwracamy się ku podcastom

Zaufanie słuchaczy zdobyte przez twórców niezależnych podcastów przekłada się w dużej mierze na całą kategorię - mówi Marta Niemira, założycielka agencji Słucham, jurorka konkursu Kreatura’23.

Flashscore ma 3,25 miliona użytkowników miesięcznie

W 2023 roku łączna liczba wyświetleń aplikacji i portalu, które oferują relacje na żywo i wyniki meczów piłkarskich, tenisowych i wielu innych zawodów sportowych, wyniosła ponad 8,5 miliarda.

Co nowego w social mediach (61)

O innowacjach, zmianach i trendach w mediach społecznościowych pisze dla nas Małgorzata Obielak, e-PR & social media specialist w Performics.