Media - OOH

Transformacja bez ekościemy

Zarówno tradycyjne, jak i cyfrowe nośniki reklamy zewnętrznej mogą oferować mniej lub bardziej zrównoważoną środowiskowo usługę. Branża coraz bardziej zaczyna myśleć o rozwiązaniach systemowych zamiast pojedynczych akcji oraz o mierzeniu efektów działań.

Warexpo i Gemius policzą odbiorców warszawskiego OOH

W wyniku podpisanej umowy obu firm rynek mediów zyska dostęp do nowego rodzaju danych, służących pomiarowi OOH.

Rośnie rynek reklamy outdoor. Powód? Coraz większe korki

Billboardy straciły na znaczeniu? Nie. Rynek rośnie z każdym rokiem i nawet marki z wieloletnią tradycją, które do tej pory nie reklamowały się w ten sposób, stawiają swoje pierwsze wielkoformatowe banery - pisze Marcel Płoszczyński.

DOOH motorem wzrostu reklamy zewnętrznej

Paulina Kapica, senior trading specialist w Publicis Groupe Polska, pisze specjalnie dla "MMP" o kondycji branży OOH (ze szczególnym uwzględnieniem nośników cyfrowych) w pierwszym półroczu 2023 r.

Platige Image prezentuje showreel 3D

Realizacje zostały przygotowane wspólnie ze Screen Network.

IGRZ raportuje spadki klasycznego OOH

Spadki sprzedaży klasycznego OOH, city transport i DOOH znacząco wzrasta.

Radio 357 z pierwszą kampanią outdoorową

Na nośnikach sieci Ströer Media w największych aglomeracjach promowana jest specjalna, całodniowa audycja "Polski Top Radia 357", która zostanie wyemitowana na żywo 3 maja br.

Jak się nie zgubić w outdoorze?

Emilia Czerwiec i Łukasz Tabaszewski przygotowali praktyczny poradnik kreatywno-mediowy dla twórców kampanii OOH.

"Przedszkole. Bucza, luty 2022" - wystawa na nośnikach DOOH JetLine i Warexpo

Zdjęcia Olgi Maistrenko, która pochodzi z Buczy, można oglądać od 24 lutego do 5 marca w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Gdańsku, Łodzi, Wrocławiu i Krakowie.

Outdoor znowu w górę

Wbrew pesymistycznym przewidywaniom rynek OOH szybko wrócił na ścieżkę dynamicznego wzrostu. W 2022 roku odnotowano wzrosty we wszystkich sektorach. Szczegółów dostarcza Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) oraz Starcom (Publicis Groupe).