Media - OOH

Hołd dla królowej zamiast reklam w Wielkiej Brytanii

Na zawieszenie normalnej emisji reklam zdecydowali się m.in. czołowi operatorzy cyfrowych nośników OOH.

Cityboard Media z ekologiczną marką So!city

Torby, plecaki, nerki, worki i inne produkty powstają z przetworzonego ekoplakatu.

Lite e-Commerce reklamuje aplikację Jush

Wcześniej start-up rozpoczął działania OOH, które reklamowały nową funkcjonalność aplikacji.

Nowe digitale w ofercie Clear Channel

Od września do oferty dołącza Silesia City Center.

Mural w Warszawie częścią kampanii "Poruszaj się jak zwierzę. Jedź Tier"

Za projekt i wykonanie ekologicznego muralu promującego korzystanie z e-hulajnóg odpowiada Good Looking Studio.

Warexpo uruchamia taryfę nocną

To specjalny czas emisyjny na nośnikach digital out of home zlokalizowanych w centrum Warszawy.

Research Partner: 19% Polaków chce całkowitego zakazu OOH

Prawie połowa ankietowanych uważa, że zamieszczanie reklam zewnętrznych powinno być uregulowane przez ustawy środowiskowe (49% wskazań).

Kampania z efektem 3D na ekranie Clear Channel w Westfield Arkadia

Sadaj Studio przygotowało cztery animacje o różnej długości dostosowane do pory dnia.

Muzeum Narodowe w Warszawie i AMS promują wystawę “Chagall"

Na citylighty spółki, umieszczone na przystankach komunikacji miejskiej, trafiły plakaty promujące wystawę "Chagall" w Muzeum Narodowym w Warszawie.

Ekrany Screen Network wspierają doroczną akcję "Żonkile"

W 79. rocznicę powstania w getcie wolonatriusze na ulicach Warszawy zachęcają przechodniów do przypinania papierowych żonkili na znak, że #ŁączyNasPamięć. Ekrany na terenie całego miasta relacjonują wydarzenie, wyświetlając licznik rozdanych żonkili.