Media - OOH

AMS chce redukować ślad węglowy dzięki nowej ofercie EKO Backlight

Dzięki zastosowaniu zdalnego systemu sterowania możliwe jest wyłączanie oświetlenia na ponad 800 backlightach w godzinach od 1 do 4 w nocy.

Trwa kampania branży OOH przeciwko podatkowi od reklamy

Kampania została zainicjowana przez Izbę Gospodarczą Reklamy Zewnętrznej oraz firmy z branży OOH.

AMS Digital, Samsung i Polkomtel z walentynkową kampanią

Życzenia z okazji święta zakochanych można wyrazić na 50 lokalizacjach w 8 miastach.

Ströer wprowadza Shoppera - pierwszy z MetroPakietów

Mają one usprawnić planowanie kampanii w warszawskim metrze.

AMS odświeża markę Cityinfo

Firma reklamy zewnętrznej wprowadziła nowe autorskie treści i czytelniejszy wygląd Cityinfo oraz wprowadziła nowoczesną ramówkę.