Media - OOH

Nowe cyfrowe nośniki w ofercie AMS

Nowe cyfrowe nośniki w ofercie AMS

Inwestycja jest prowadzona w ramach projektu "Digital Kraków".

Czytaj więcej
Mural podnosi prestiż reklamowanego produktu

Mural podnosi prestiż reklamowanego produktu

To jeden z wniosków płynących z badania "Reklama w przestrzeni publicznej 2018“, przygotowanego przez Kantar TNS Polska w partnerstwie z Good Looking.

Czytaj więcej
Kampania na otwarcie Multikina w Pruszkowie

Kampania na otwarcie Multikina w Pruszkowie

W kampanii realizowanej przez Synergic wykorzystano takie nośniki jak autobusy miejskie, kolej SKM oraz paczkomaty.

Czytaj więcej
Tramwaj antysmogowy jeździ na Śląsku

Tramwaj antysmogowy jeździ na Śląsku

Business Consulting opracował koncepcję kreatywnego i niestandardowego działania skierowanego do mieszkańców regionu.

Czytaj więcej
Ströer z nową ofertą stworzoną na podstawie danych Outdoor Track

Ströer z nową ofertą stworzoną na podstawie danych Outdoor Track

Nowa polityka handlowa obejmuje nośniki w 10 głównych aglomeracjach w Polsce.

Czytaj więcej
Aviva postawiła billboard oczyszczający powietrze

Aviva postawiła billboard oczyszczający powietrze

Rusza druga odsłona kampanii Avivy "Wiem, czym oddycham", za którą odpowiada agencja Sixtyone Yards.

Czytaj więcej
Travel Channel, TTV i TVN Turbo promują nowe programy

Travel Channel, TTV i TVN Turbo promują nowe programy

Kampanie stacji z Grupy TVN Discovery Polska realizowane będą na nośnikach OOH.

Czytaj więcej
#FeelAustria na nośnikach MyLed w centrum Warszawy

#FeelAustria na nośnikach MyLed w centrum Warszawy

W kampanii zintegrowano reklamę outdoorową z reklamą mobilną.

Czytaj więcej
OOH bez kleju i papieru

OOH bez kleju i papieru

Klasyczne nośniki reklamowe out-of-home coraz szybciej ustępują miejsca cyfrowym - w każdym razie to wyraźny trend na najbardziej rozwiniętych rynkach. W Polsce też dzieje się w tym obszarze dużo, ale firmy reklamy zewnętrznej z niepokojem czekają na skutki przyjęcia uchwał krajobrazowych.

Czytaj więcej
Wojciech Zdanowicz w zarządzie AMS

Wojciech Zdanowicz w zarządzie AMS

Będzie odpowiedzialny za działalność operacyjną związaną z realizacją kampanii reklamowych, nadzór nad pracą oddziałów regionalnych spółki oraz współpracę z jej kontrahentami sieciowymi.

Czytaj więcej