Media - OOH

"Media & Marketing Polska" w warszawskim metrze

"Media & Marketing Polska" w warszawskim metrze

Od 3 czerwca wiadomości przygotowywane przez zespół redakcyjny "MMP" pojawiają się na nośnikach cyfrowych Stroer Media.

Czytaj więcej
Murale Pilsnera Urquella w Warszawie i Krakowie

Murale Pilsnera Urquella w Warszawie i Krakowie

Outdoorowe kreacje przygotował Daniel Solený w ramach kampanii "Oryginalny pilzner z czeskiego Pilzna".

Czytaj więcej
Super Screen na Placu Unii Lubelskiej w Warszawie

Super Screen na Placu Unii Lubelskiej w Warszawie

Ekran LED firmy Screen Network został zamontowany na fasadzie centrum handlowego Plac Unii.

Czytaj więcej
Digital out-of-home bez tajemnic

Digital out-of-home bez tajemnic

Precyzyjny dobór grupy odbiorców, big data, real-time marketing, dopasowanie treści do lokalizacji, interakcja, retargeting. Kolejna reklama digitalowa? Nie! To możliwości digital out-of-home (DOOH), drugiego po internecie najszybciej rozwijającego się medium reklamowego na świecie.

Czytaj więcej
Wodociąg w słupie Warexpo

Wodociąg w słupie Warexpo

Celem kampanii jest zachęcanie mieszkańców Warszawy do picia wody z kranu oraz promowanie zdrowego i ekologicznego trybu życia.

Czytaj więcej
Jak futurystyczne wizje spełniają się na ekranach Digital OOH

Jak futurystyczne wizje spełniają się na ekranach Digital OOH

Obraz reklamy przedstawiony w takich filmach jak "Raport mniejszości", "Łowca androidów" czy "Powrót do przeszłości 2" nie jest już wymysłem scenarzystów. To rzeczywistość, która otacza nas na co dzień - przekonuje Damian Rezner, dyrektor ds. innowacji w Screen Network.

Czytaj więcej
Bolt rusza z kampanią outdoorową

Bolt rusza z kampanią outdoorową

Ma ona na celu zwiększenie świadomości marki, znanej wcześniej jako Taxify.

Czytaj więcej
Murale na #150latheinz

Murale na #150latheinz

Autorem projektów jest agencja GoodLooking Studio.

Czytaj więcej
Chcemy być pierwsi

Chcemy być pierwsi

− Dzięki digitalizacji najstarsze medium na świecie zyskało nowy potencjał rozwoju i staje się wiodącym graczem na rynku mediów. Na wszystkich rynkach, gdzie Clear Channel rozwijał ofertę DOOH, w ciągu krótkiego czasu jego udział rósł skokowo - twierdzi Kalina Janicka, prezes Clear Channel Poland.

Czytaj więcej
Piotr Młodożeniec autorem muralu Coca-Cola

Piotr Młodożeniec autorem muralu Coca-Cola

Projekt jest częścią kampanii "Ikona powraca", a pracowały przy nim m.in. White Paper Agency i Good Looking Studio.

Czytaj więcej