Media - OOH

Jet Line powiększa sieć cyfrowych ekranów More

Jet Line powiększa sieć cyfrowych ekranów More

30 nowych nośników DOOH zamontowano w Krakowie.

Czytaj więcej
Warszawa tętni życiem jak przed lockdownem

Warszawa tętni życiem jak przed lockdownem

To wynik przeprowadzonych przez Warexpo badań intensywności ruchu ulicznego w trzech kluczowych lokalizacjach w centrum Warszawy w pierwszych tygodniach maja i czerwca.

Czytaj więcej
Screen Network z 2,4 mln zł rządowej pomocy

Screen Network z 2,4 mln zł rządowej pomocy

Nawet 75% subwencji dla firmy z sektora DOOH może zostać umorzone.

Czytaj więcej
Radosław Gołąb dołączył do zespołu AMS

Radosław Gołąb dołączył do zespołu AMS

Poprzednio pracował w Gemius SA na stanowisku dyrektora ds. rozwoju biznesu reklamowego.

Czytaj więcej
#SendingLove - największa na świecie kampania DOOH także w Polsce

#SendingLove - największa na świecie kampania DOOH także w Polsce

Do akcji przyłączyło się ponad 70 firm reklamy zewnętrznej ze 153 miast.

Czytaj więcej
DOOH: ekrany na trudne czasy

DOOH: ekrany na trudne czasy

Pandemia koronawirusa dobitnie pokazała, jak ważną rolę - społeczną, nie tylko reklamową - pełnią w przestrzeni miejskiej nośniki cyfrowe. Oby ten trend nie wygasł, gdy zagrożenie przeminie.

Czytaj więcej
Clear Channel z akcją dla służb medycznych

Clear Channel z akcją dla służb medycznych

Akcja odbywa się w ośmiu miastach na citylightach i digitalach miejskich.

Czytaj więcej
Screen Network startuje z kampanią Ministerstwa Zdrowia [wideo]

Screen Network startuje z kampanią Ministerstwa Zdrowia [wideo]

Na ekranach DOOH Polacy zobaczą informacje dotyczące zaleceń na czas epidemii.

Czytaj więcej
Badanie "Moments of Truth": reklama kontekstowa podnosi efektywność kampanii DOOH

Badanie "Moments of Truth": reklama kontekstowa podnosi efektywność kampanii DOOH

Badanie zostało zlecone przez brytyjskie firmy outdoorowe: Clear Channel, JCDecaux UK i Posterscope.

Czytaj więcej
Dobrze, że jesteś OOH?

Dobrze, że jesteś OOH?

Uważam, że dyskusja o outdoorze to dyskusja o priorytetach - pisze Agnieszka Maszewska, szefowa komunikacji Jet Line.

Czytaj więcej