Media - OOH

Piotr Młodożeniec autorem muralu Coca-Cola

Piotr Młodożeniec autorem muralu Coca-Cola

Projekt jest częścią kampanii "Ikona powraca", a pracowały przy nim m.in. White Paper Agency i Good Looking Studio.

Czytaj więcej
Brain z billboardami dla ING

Brain z billboardami dla ING

Kolejną odsłonę kampanii "Czy posiadanie stało się sensem naszego życia?" stanowią reklamy z grafikami Przemysława Truścińskiego.

Czytaj więcej
Clear Channel pomoże bezdomnym w Sztokholmie

Clear Channel pomoże bezdomnym w Sztokholmie

W pilotażowym programie zostaną wykorzystane 53 nośniki DOOH w stolicy Szwecji.

Czytaj więcej
Amazon rekrutuje za pomocą cyfrowych nośników

Amazon rekrutuje za pomocą cyfrowych nośników

W uruchomieniu rekrutacji na cyfrowych ekranach LED pomogła agencja reklamowa Jet Line.

Czytaj więcej
Michał Łącki zwycięzcą w 19. konkursie Galerii Plakatu AMS

Michał Łącki zwycięzcą w 19. konkursie Galerii Plakatu AMS

Do konkursu zgłoszono ponad 700 prac.

Czytaj więcej
Nowe cyfrowe nośniki w ofercie AMS

Nowe cyfrowe nośniki w ofercie AMS

Inwestycja jest prowadzona w ramach projektu "Digital Kraków".

Czytaj więcej
Mural podnosi prestiż reklamowanego produktu

Mural podnosi prestiż reklamowanego produktu

To jeden z wniosków płynących z badania "Reklama w przestrzeni publicznej 2018“, przygotowanego przez Kantar TNS Polska w partnerstwie z Good Looking.

Czytaj więcej
Kampania na otwarcie Multikina w Pruszkowie

Kampania na otwarcie Multikina w Pruszkowie

W kampanii realizowanej przez Synergic wykorzystano takie nośniki jak autobusy miejskie, kolej SKM oraz paczkomaty.

Czytaj więcej
Tramwaj antysmogowy jeździ na Śląsku

Tramwaj antysmogowy jeździ na Śląsku

Business Consulting opracował koncepcję kreatywnego i niestandardowego działania skierowanego do mieszkańców regionu.

Czytaj więcej
Ströer z nową ofertą stworzoną na podstawie danych Outdoor Track

Ströer z nową ofertą stworzoną na podstawie danych Outdoor Track

Nowa polityka handlowa obejmuje nośniki w 10 głównych aglomeracjach w Polsce.

Czytaj więcej