Media - OOH

BMW redukuje ślad węglowy w kampaniach OOH [wideo]

Marka stawia na Eko Backlight od AMS.

Rusza 22. konkurs Galerii Plakatu AMS

Partnerem głównym tej edycji konkursu jest Skoda.

Zegar w centrum Warszawy odlicza czas do katastrofy klimatycznej

Akcję realizuje Screen Network.

Ekoprodukty z ekoplakatu od Cityboard Media

Na podobne rozwiązanie zdecydował się ING Bank Śląski.

DOOH coraz bliżej odbiorców

Kolejne pandemiczne lockdowny były mocnym ciosem dla reklamy zewnętrznej, zarówno tradycyjnej, jak i cyfrowej. Jednak wraz ze znoszeniem - oby trwałym - restrykcji w poruszaniu, zakupach i konsumpcji branża łapie oddech. Przyszłość, w coraz większej mierze cyfrowa, znów rysuje się w jasnych barwach.

Dan Cake z antysmogowym muralem

Inicjatywa realizowana jest we współpracy z miastem Chrzanów oraz Towarzystwem Budownictwa Społecznego w Chrzanowie.

Powstał mural opowiadający historię kobiecych emocji

Autorem projektu jest Beata Śliwińska, Barrakuz, inicjatorem akcji Instytut LB Medical, a głównym partnerem działań firma Gedeon Richter.

Damian Rezner w zarządzie Screen Network

Połączy dotychczasowe obowiązki z nową rolą dyrektora operacyjnego.

AMS rozszerza ofertę Dynamic Backlight

Większy zasięg geograficzny jako pierwszy wykorzystał Tic Tac, promując swoją nowość Tic Tac Fresh+.

AMS chce redukować ślad węglowy dzięki nowej ofercie EKO Backlight

Dzięki zastosowaniu zdalnego systemu sterowania możliwe jest wyłączanie oświetlenia na ponad 800 backlightach w godzinach od 1 do 4 w nocy.