Media - OOH

Jet Line powiększa sieć cyfrowych ekranów More

30 nowych nośników DOOH zamontowano w Krakowie.

Ströer przejmuje pakiet wiat przystankowych w Gdańsku

Poprzednim operatorem tych powierzchni był AMS.

Nowa odsłona kampanii "Frankenkurczak" nawiązuje do pandemii

Stowarzyszenie Otwarte Klatki porównuje ograniczenia pandemiczne do sytuacji zwierząt hodowlanych.

100 fotografii z Powstania Warszawskiego na cyfrowych ekranach w Warszawie [wideo]

Akcję realizuje Jetline we współpracy z Muzeum Powstania Warszawskiego.

Portrety Andrzeja Wieteszki na ekranach Warexpo

Wystawa plakatów jest eksponowana na sieci nośników smart citylight.

Jet Line powiększa sieć ekranów DOOH

Będą dostępne w sześciu największych miastach Polski.

Paweł Orłowski prezesem Synergic

Firma działająca na rynku reklamy OOH wprowadza zmiany w zarządzie i strukturze.

"No to w Polskę" - nowy program na antenach MoveTV i Traffic.tv

Ideą programu emitowanego na platformach OOH należących do grupy AMS jest przede wszystkim wspieranie regionów, które w tym roku ucierpiały turystycznie z powodu pandemii koronawirusa.

Screen Network z siecią ekranów na dworcach kolejowych [wideo]

Jedną z nowości są wielkoformatowe kurtyny LED na dworcach Poznań Główny i Warszawa Wschodnia.

Magdalena Tynor dyrektorką marketingu w Synergic Media

Awansowała Kinga Kalińska, a do zespołu dołączyła Natasza Vieweger.