Media - OOH

BE Media - koncentrujemy się na rozwoju naszych klientów

BE Media to agencja, która łączy markę z grupą docelową. Oferuje możliwości i zasoby, by pomóc firmom każdej wielkości, wykorzystując pełną gamę dostępnych kanałów.

Rusza 21. konkurs Galerii Plakatu AMS

Tegoroczne hasło to: "Jedenaste: Nie produkuj śmieci".

AMS odświeża markę Cityinfo

Firma reklamy zewnętrznej wprowadziła nowe autorskie treści i czytelniejszy wygląd Cityinfo oraz wprowadziła nowoczesną ramówkę.

Ströer wprowadza Shoppera - pierwszy z MetroPakietów

Mają one usprawnić planowanie kampanii w warszawskim metrze.

AMS Digital, Samsung i Polkomtel z walentynkową kampanią

Życzenia z okazji święta zakochanych można wyrazić na 50 lokalizacjach w 8 miastach.

Trwa kampania branży OOH przeciwko podatkowi od reklamy

Kampania została zainicjowana przez Izbę Gospodarczą Reklamy Zewnętrznej oraz firmy z branży OOH.

AMS chce redukować ślad węglowy dzięki nowej ofercie EKO Backlight

Dzięki zastosowaniu zdalnego systemu sterowania możliwe jest wyłączanie oświetlenia na ponad 800 backlightach w godzinach od 1 do 4 w nocy.

AMS rozszerza ofertę Dynamic Backlight

Większy zasięg geograficzny jako pierwszy wykorzystał Tic Tac, promując swoją nowość Tic Tac Fresh+.

Damian Rezner w zarządzie Screen Network

Połączy dotychczasowe obowiązki z nową rolą dyrektora operacyjnego.

Powstał mural opowiadający historię kobiecych emocji

Autorem projektu jest Beata Śliwińska, Barrakuz, inicjatorem akcji Instytut LB Medical, a głównym partnerem działań firma Gedeon Richter.