Media - OOH

Dan Cake z antysmogowym muralem

Inicjatywa realizowana jest we współpracy z miastem Chrzanów oraz Towarzystwem Budownictwa Społecznego w Chrzanowie.

DOOH coraz bliżej odbiorców

Kolejne pandemiczne lockdowny były mocnym ciosem dla reklamy zewnętrznej, zarówno tradycyjnej, jak i cyfrowej. Jednak wraz ze znoszeniem - oby trwałym - restrykcji w poruszaniu, zakupach i konsumpcji branża łapie oddech. Przyszłość, w coraz większej mierze cyfrowa, znów rysuje się w jasnych barwach.

Ekoprodukty z ekoplakatu od Cityboard Media

Na podobne rozwiązanie zdecydował się ING Bank Śląski.

Zegar w centrum Warszawy odlicza czas do katastrofy klimatycznej

Akcję realizuje Screen Network.

Rusza 22. konkurs Galerii Plakatu AMS

Partnerem głównym tej edycji konkursu jest Skoda.

BMW redukuje ślad węglowy w kampaniach OOH [wideo]

Marka stawia na Eko Backlight od AMS.

"Green Planet" Davida Attenborough z promocją w londyńskim metrze [wideo]

Stacja Green Park przeistoczyła się w Green Planet.

Smok ostrzega o smogu w centrum Warszawy

Animacja 3D i dane pobierane w czasie rzeczywistym - na ekranach w centrum Warszawy ruszyła innowacyjna akcja informacyjna.

T-Mobile z walentynkową kampanią na nośnikach AMS

VMLY&R dostosowała do przestrzeni miejskiej key visual kampanii autorstwa DDB Warszawa.

Clear Channel Poland powiększa ofertę o 7 galerii handlowych

Firma reklamy zewnętrznej rozpoczyna współpracę z ECE Projektmanagement - europejskim liderem rynku zarządzania centrami handlowymi.