Dan Cake z antysmogowym muralem
Inicjatywa realizowana jest we współpracy z miastem Chrzanów oraz Towarzystwem Budownictwa Społecznego w Chrzanowie.
DOOH coraz bliżej odbiorców
Kolejne pandemiczne lockdowny były mocnym ciosem dla reklamy zewnętrznej, zarówno tradycyjnej, jak i cyfrowej. Jednak wraz ze znoszeniem - oby trwałym - restrykcji w poruszaniu, zakupach i konsumpcji branża łapie oddech. Przyszłość, w coraz większej mierze cyfrowa, znów rysuje się w jasnych barwach.
Ekoprodukty z ekoplakatu od Cityboard Media
Na podobne rozwiązanie zdecydował się ING Bank Śląski.
Zegar w centrum Warszawy odlicza czas do katastrofy klimatycznej
Akcję realizuje Screen Network.
Rusza 22. konkurs Galerii Plakatu AMS
Partnerem głównym tej edycji konkursu jest Skoda.
BMW redukuje ślad węglowy w kampaniach OOH [wideo]
Marka stawia na Eko Backlight od AMS.
"Green Planet" Davida Attenborough z promocją w londyńskim metrze [wideo]
Stacja Green Park przeistoczyła się w Green Planet.
Smok ostrzega o smogu w centrum Warszawy
Animacja 3D i dane pobierane w czasie rzeczywistym - na ekranach w centrum Warszawy ruszyła innowacyjna akcja informacyjna.
T-Mobile z walentynkową kampanią na nośnikach AMS
VMLY&R dostosowała do przestrzeni miejskiej key visual kampanii autorstwa DDB Warszawa.
Clear Channel Poland powiększa ofertę o 7 galerii handlowych
Firma reklamy zewnętrznej rozpoczyna współpracę z ECE Projektmanagement - europejskim liderem rynku zarządzania centrami handlowymi.