Media - OOH

AMS wprowadza Eko Premium Citylight

Za każdy kupiony panel firma zasadzi drzewo.

Słowa wsparcia dla Ukrainy na ekranach Screen Network

Spot emitowany jest na ekranach w całym kraju - przy najbardziej uczęszczanych drogach, dworcach kolejowych, lotniskach i centrach handlowych. To wspólna akcja redakcji naTemat i Screen Network.

Nowe/stare rozdanie OOH [sonda]

Czy nikt nowy nie jest w stanie z konkurować z piątką największych graczy na rynku? Jak pandemia wpłynęła na branżę outdoorową? Co z tzw. uchwałą krajobrazową? Poznajmy opinie ekspertów z Clear Channel Poland, Jet Line, AMS, Stroer Media i Cityboard Media.

AMS wprowadza nowy cennik

Firma od kwietnia 2022 r. wprowadzi również na rynek nowy model rozliczania kampanii na wybranych nośnikach DOOH.

Samsung startuje z pierwszą kampanią 3D DOOH w Polsce

Trójwymiarową reklamę z udziałem Żabsona można obejrzeć na ekranie Screen Network na budynku hotelu Marriott w Warszawie.

Clear Channel Poland powiększa ofertę DOOH

W czerwcu nowe nośniki cyfrowe pojawią się w Galerii Kazimierz w Krakowie.

Rozmówki polsko-ukraińskie na cyfrowych nośnikach OOH

Kampanię stworzyły i przeznaczyły na nią nośniki firmy AMS, Jet Line i Warexpo.

Ekrany Screen Network wspierają doroczną akcję "Żonkile"

W 79. rocznicę powstania w getcie wolonatriusze na ulicach Warszawy zachęcają przechodniów do przypinania papierowych żonkili na znak, że #ŁączyNasPamięć. Ekrany na terenie całego miasta relacjonują wydarzenie, wyświetlając licznik rozdanych żonkili.

Muzeum Narodowe w Warszawie i AMS promują wystawę “Chagall"

Na citylighty spółki, umieszczone na przystankach komunikacji miejskiej, trafiły plakaty promujące wystawę "Chagall" w Muzeum Narodowym w Warszawie.

Kampania z efektem 3D na ekranie Clear Channel w Westfield Arkadia

Sadaj Studio przygotowało cztery animacje o różnej długości dostosowane do pory dnia.