Research Partner: 19% Polaków chce całkowitego zakazu OOH
Prawie połowa ankietowanych uważa, że zamieszczanie reklam zewnętrznych powinno być uregulowane przez ustawy środowiskowe (49% wskazań).
Warexpo uruchamia taryfę nocną
To specjalny czas emisyjny na nośnikach digital out of home zlokalizowanych w centrum Warszawy.
Mural w Warszawie częścią kampanii "Poruszaj się jak zwierzę. Jedź Tier"
Za projekt i wykonanie ekologicznego muralu promującego korzystanie z e-hulajnóg odpowiada Good Looking Studio.
Nowe digitale w ofercie Clear Channel
Od września do oferty dołącza Silesia City Center.
Lite e-Commerce reklamuje aplikację Jush
Wcześniej start-up rozpoczął działania OOH, które reklamowały nową funkcjonalność aplikacji.
Cityboard Media z ekologiczną marką So!city
Torby, plecaki, nerki, worki i inne produkty powstają z przetworzonego ekoplakatu.
Hołd dla królowej zamiast reklam w Wielkiej Brytanii
Na zawieszenie normalnej emisji reklam zdecydowali się m.in. czołowi operatorzy cyfrowych nośników OOH.
Wystartowała 23. edycja Galerii Plakatu AMS
Partnerem głównym tej edycji konkursu jest mBank.
MediaCom i AMS publikują raport na temat skuteczności outdooru
Wskaźnik AdStock w przypadku kampanii w OOH to 50%.
Płuca na ekranach LED pokazują jakość powietrza
Ogólnopolską kampanię na ekranach cyfrowych Screen Network prowadzi Polski Alarm Smogowy.