Media - OOH

Research Partner: 19% Polaków chce całkowitego zakazu OOH

Prawie połowa ankietowanych uważa, że zamieszczanie reklam zewnętrznych powinno być uregulowane przez ustawy środowiskowe (49% wskazań).

Warexpo uruchamia taryfę nocną

To specjalny czas emisyjny na nośnikach digital out of home zlokalizowanych w centrum Warszawy.

Mural w Warszawie częścią kampanii "Poruszaj się jak zwierzę. Jedź Tier"

Za projekt i wykonanie ekologicznego muralu promującego korzystanie z e-hulajnóg odpowiada Good Looking Studio.

Nowe digitale w ofercie Clear Channel

Od września do oferty dołącza Silesia City Center.

Lite e-Commerce reklamuje aplikację Jush

Wcześniej start-up rozpoczął działania OOH, które reklamowały nową funkcjonalność aplikacji.

Cityboard Media z ekologiczną marką So!city

Torby, plecaki, nerki, worki i inne produkty powstają z przetworzonego ekoplakatu.

Hołd dla królowej zamiast reklam w Wielkiej Brytanii

Na zawieszenie normalnej emisji reklam zdecydowali się m.in. czołowi operatorzy cyfrowych nośników OOH.

Wystartowała 23. edycja Galerii Plakatu AMS

Partnerem głównym tej edycji konkursu jest mBank.

MediaCom i AMS publikują raport na temat skuteczności outdooru

Wskaźnik AdStock w przypadku kampanii w OOH to 50%.

Płuca na ekranach LED pokazują jakość powietrza

Ogólnopolską kampanię na ekranach cyfrowych Screen Network prowadzi Polski Alarm Smogowy.