Media - OOH

DOOH i AI

Po pilotażowym wdrożeniu przyszedł czas na rozwinięcie metodologii badawczej.

Outdoor znowu w górę

Wbrew pesymistycznym przewidywaniom rynek OOH szybko wrócił na ścieżkę dynamicznego wzrostu. W 2022 roku odnotowano wzrosty we wszystkich sektorach. Szczegółów dostarcza Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) oraz Starcom (Publicis Groupe).

"Przedszkole. Bucza, luty 2022" - wystawa na nośnikach DOOH JetLine i Warexpo

Zdjęcia Olgi Maistrenko, która pochodzi z Buczy, można oglądać od 24 lutego do 5 marca w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Gdańsku, Łodzi, Wrocławiu i Krakowie.

Jak się nie zgubić w outdoorze?

Emilia Czerwiec i Łukasz Tabaszewski przygotowali praktyczny poradnik kreatywno-mediowy dla twórców kampanii OOH.