OOH: kierunek digital
Branża outdoorowa należy do najbardziej stabilnych na naszym rynku, ale traktowana jest zazwyczaj wyłącznie jako uzupełnienie kampanii telewizyjnych czy tych prowadzonych w internecie.
Burger King debiutuje na nośnikach TV Student
Sieć restauracji przygotowała 15-sekundową planszę informacyjną.
Answear.com prowadzi kampanię outdoorową
Reklamy pojawiły się na citylightach w Warszawie oraz Krakowie.
Cityboard Media: firmy cenią reklamę zewnętrzną
Badania potwierdzają, że na rynku reklamy zewnętrznej wygrywają ci, którzy mają nośniki w dobrych lokalizacjach i utrzymują stały kontakt z klientem.
IGRZ: spadek sprzedaży OOH w I kwartale 2017
Rynek DOOH odnotował w pierwszym kwartale 2017 spadek o jedną czwartą w stosunku do tego samego okresu roku ubiegłego.
McDonald's odliczał czas do śniadania w kampanii DOOH
Ponad 200 nośników wyświetlało kierowcom informacje o czasie potrzebnym na dojazd do restauracji.
Marka Jacob’s Creek ruszyła z komunikacją eventu Wielki Piknik Australijski
Działania będą prowadzone w social mediach oraz OOH.
Synergic rozszerza ofertę reklamową o emisje na ekranach bankomatów
Firma będzie oferować również emisję reklam na ekranach bankomatów.
MEC pracuje w Polsce dla Netfliksa
Agencja planowała trwającą właśnie kampanię promującą kolejny sezon "House of Cards".
Headz udostępni wyniki w trakcie kampanii
Firma outdoorowa mówi wręcz o "nowym standardzie" na rynku.