Media - OOH

Wpływ reklamy outdoorowej na sprzedaż produktu - wnioski z modeli ekonometrycznych OMD

Ile sprzedał outdoor? Jedno z częstszych pytań, jakie stawiają sobie (ewentualnie swojemu domowi mediowemu) marketerzy, to pytanie o skuteczność zrealizowanej kampanii reklamowej.

OOH nie przestaje rosnąć

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) przedstawia informację dotyczącą wielkości rynku OOH w Polsce w II kwartale 2016 r. Dane zostały przygotowane we współpracy IGRZ ze Starlinkiem.

W stronę DOOH [wywiad]

Clear Channel Outdoor jest sponsorem kategorii outdoor na festiwalu Cannes Lions od 2010 r. O współpracy z Cannes Lions i zmianach w branży OOH rozmawialiśmy z Williamem Eccleshare'em, prezesem i CEO Clear Channel International.

OOH wyzwaniem dla digitalu

Technologia wpływa na modele biznesowe w branży reklamowej, umożliwiając wdrożenie nowych sposobów komunikacji z konsumentem. Testy Google pokazują, że DOOH może stać się medium, które będzie można precyzyjnie zaprogramować i skoordynować z kampaniami realizowanymi w innych mediach elektronicznych.

Tranzyt mocno w górę

Według raportu IGRZ za trzy kwartały 2016 r. wartość sprzedaży reklamy tranzytowej zamknęła się kwotą w wysokości 20,3 mln zł, wyższą aż o 18 proc. w stosunku do tego samego okresu roku ubiegłego.

Naprawdę nie dzieje się nic

Jadę przez spowite smogiem miasto. Każdego dnia. Jak zapewne większość z nas. Drive in. Drive out. Mijam te same miejsca, budynki i ulice. Za szybą widuję samochody i ludzi. I tablice. Nośniki reklamy zewnętrznej. Outdoor.

Digital a estetyka miasta

Czy cyfrowe nośniki zaśmiecają krajobraz, czy dodają wartości?

OOH notuje kolejne wzrosty

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) przedstawiła dane dotyczące wielkości rynku OOH w Polsce w 2016 r., ale Cityboard Media poddaje w wątpliwość ich poprawność.

Rewolucji nie będzie

Rozpoczął się kolejny rok, w którym nie tylko branża out-of-home, ale cały rynek reklamowy czekać będzie na narzędzie, które ma pozwolić na porównanie działań OOH z innymi mediami i ustandaryzowanie danych. Outdoor Track, bo o nim mowa, nadal nie został wdrożony, a prace nad badaniem trwają.

Synergic podpisał trzyletni kontrakt reklamowy z Citi Handlowy

Umowa dotyczy reklam na rowerach miejskich.