Media - OOH

OOH: kierunek digital

Branża outdoorowa należy do najbardziej stabilnych na naszym rynku, ale traktowana jest zazwyczaj wyłącznie jako uzupełnienie kampanii telewizyjnych czy tych prowadzonych w internecie.

Burger King debiutuje na nośnikach TV Student

Sieć restauracji przygotowała 15-sekundową planszę informacyjną.

Answear.com prowadzi kampanię outdoorową

Reklamy pojawiły się na citylightach w Warszawie oraz Krakowie.

Cityboard Media: firmy cenią reklamę zewnętrzną

Badania potwierdzają, że na rynku reklamy zewnętrznej wygrywają ci, którzy mają nośniki w dobrych lokalizacjach i utrzymują stały kontakt z klientem.

IGRZ: spadek sprzedaży OOH w I kwartale 2017

Rynek DOOH odnotował w pierwszym kwartale 2017 spadek o jedną czwartą w stosunku do tego samego okresu roku ubiegłego.

McDonald's odliczał czas do śniadania w kampanii DOOH

Ponad 200 nośników wyświetlało kierowcom informacje o czasie potrzebnym na dojazd do restauracji.

Marka Jacob’s Creek ruszyła z komunikacją eventu Wielki Piknik Australijski

Działania będą prowadzone w social mediach oraz OOH.

Synergic rozszerza ofertę reklamową o emisje na ekranach bankomatów

Firma będzie oferować również emisję reklam na ekranach bankomatów.

MEC pracuje w Polsce dla Netfliksa

Agencja planowała trwającą właśnie kampanię promującą kolejny sezon "House of Cards".

Headz udostępni wyniki w trakcie kampanii

Firma outdoorowa mówi wręcz o "nowym standardzie" na rynku.