Media - OOH

Grand Prix Cannes Lions 2017: Outdoor

Prezentujemy kampanie, które otrzymały Grand Prix w swoich kategoriach podczas 64. edycji międzynarodowego festiwalu Cannes Lions.

John Pitcher pracuje dla Urzędu Miasta Poznań

Kampania ma na celu przekonać mieszkańców i przyjezdnych o konieczności sprzątania po sobie brzegów Warty.

Nowe nośniki reklam na Lotnisku Chopina

Nośniki cyfrowe pozwalają emitować zarówno animacje, jak i spoty filmowe w rozdzielczości HD.

IGRZ publikuje raport o rynku OOH

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGRZ), pomimo wyjścia z niej firmy Stroer i oświadczeń wydanych m.in. przez Cityboard Media oraz Clear Channel, przedstawia dane dotyczące wielkości sprzedaży OOH.

64 nowe wiaty dla Sopotu

W piątek, 25 sierpnia 2017 roku zastępca Prezydenta Miasta Sopot Marcin Skwierawski oraz prezes Clear Channel Poland Kalina Janicka odsłonili pierwszą z 64 nowych wiat przystankowych komunikacji miejskiej w Sopocie.

Tesco rezygnuje z kontrowersyjnych billboardów

Przez internet przeszła fala oburzenia dyskryminującym charakterem kreacji.

Rynek OOH: sprzedaż o 4,4 proc. niższa

IGRZ szacuje wielkość sprzedaży całego rynku OOH po trzecim kwartale roku 2017 na kwotę ponad 344,9 mln zł.

Nowe warszawskie słupy reklamowe Warexpo

Nowy nośnik to dwa razy więcej powierzchni reklamowej - na jednym słupie można powiesić nie trzy, jak dotychczas, a sześć plakatów o wymiarach 120 x 180 cm.

Czy uchwała krajobrazowa doprowadzi do monopolizacji rynku?

- Gdańska uchwała to bubel prawny, który nie szanuje przedsiębiorców, praw nabytych i który sprawi, że z miasta znikną reklamy legalne i systemowe, a cały bałagan reklamowy zostanie - komentuje Marcin Stan, członek zarządu Cityboard Media.

Firma Business Consulting Sp. z o.o. obchodzi w 2018 roku 30 urodziny

Historia firmy zaczęła się w latach 1988-1989, a powstaniu Firmy towarzyszyły wielkie przemiany ustrojowe w Polsce. Business Consulting doradzał biznesowi w procesie transformacji rynkowej i był jednym z pionierów wdrażania nowoczesnych zasad marketingu w Polsce.