Media - OOH

Synergic startuje z kampaniami na rowerach dla Citi Handlowego i Mastercarda

Synergic startuje z kampaniami na rowerach dla Citi Handlowego i Mastercarda

Firma powraca drugi rok z rzędu z kampanią wizerunkową dla Citi Handlowego oraz realizuje kampanię dla Mastercarda, swojego nowego klienta.

Czytaj więcej
Huawei niestandardowo promuje smartfon P20 Pro

Huawei niestandardowo promuje smartfon P20 Pro

Akcja prowadzona jest w 10 największych obiektach handlowych w Polsce.

Czytaj więcej
Antyradio zaprezentowało swój mural

Antyradio zaprezentowało swój mural

Stacja Eurozetu promuje się w centrum Warszawy.

Czytaj więcej
RTV Euro AGD uruchamia sieć reklamową Rija

RTV Euro AGD uruchamia sieć reklamową Rija

Pokieruje nią Agnieszka Lach, menedżer ds. rozwoju kanałów reklamowych.

Czytaj więcej
Jet Line i Directors z kampanią "Po co cisnąć"

Jet Line i Directors z kampanią "Po co cisnąć"

Outdoorowa kampania adresowana jest do kierowców i użytkowników dróg.

Czytaj więcej
Rusza współpraca Polsatu i Ströer Media

Rusza współpraca Polsatu i Ströer Media

Kontent wyświetlany na ekranach LCD będzie się składał z 30-sekundowych spotów wideo emitowanych w czterech blokach tematycznych.

Czytaj więcej
Niestandardowa kampania DOOH JetLine dla Legii Warszawa

Niestandardowa kampania DOOH JetLine dla Legii Warszawa

W dniach meczów warszawskiej drużyny na cyfrowych nośnikach MyLED należących do Jet Line pojawi się relacja na żywo z odśpiewanego przez kibiców i piłkarzy "Snu o Warszawie".

Czytaj więcej
Wojciech Zdanowicz w zarządzie AMS

Wojciech Zdanowicz w zarządzie AMS

Będzie odpowiedzialny za działalność operacyjną związaną z realizacją kampanii reklamowych, nadzór nad pracą oddziałów regionalnych spółki oraz współpracę z jej kontrahentami sieciowymi.

Czytaj więcej
OOH bez kleju i papieru

OOH bez kleju i papieru

Klasyczne nośniki reklamowe out-of-home coraz szybciej ustępują miejsca cyfrowym - w każdym razie to wyraźny trend na najbardziej rozwiniętych rynkach. W Polsce też dzieje się w tym obszarze dużo, ale firmy reklamy zewnętrznej z niepokojem czekają na skutki przyjęcia uchwał krajobrazowych.

Czytaj więcej
#FeelAustria na nośnikach MyLed w centrum Warszawy

#FeelAustria na nośnikach MyLed w centrum Warszawy

W kampanii zintegrowano reklamę outdoorową z reklamą mobilną.

Czytaj więcej