Media - OOH

Brain z billboardami dla ING

Brain z billboardami dla ING

Kolejną odsłonę kampanii "Czy posiadanie stało się sensem naszego życia?" stanowią reklamy z grafikami Przemysława Truścińskiego.

Czytaj więcej
Piotr Młodożeniec autorem muralu Coca-Cola

Piotr Młodożeniec autorem muralu Coca-Cola

Projekt jest częścią kampanii "Ikona powraca", a pracowały przy nim m.in. White Paper Agency i Good Looking Studio.

Czytaj więcej
Chcemy być pierwsi

Chcemy być pierwsi

− Dzięki digitalizacji najstarsze medium na świecie zyskało nowy potencjał rozwoju i staje się wiodącym graczem na rynku mediów. Na wszystkich rynkach, gdzie Clear Channel rozwijał ofertę DOOH, w ciągu krótkiego czasu jego udział rósł skokowo - twierdzi Kalina Janicka, prezes Clear Channel Poland.

Czytaj więcej
Murale na #150latheinz

Murale na #150latheinz

Autorem projektów jest agencja GoodLooking Studio.

Czytaj więcej
Bolt rusza z kampanią outdoorową

Bolt rusza z kampanią outdoorową

Ma ona na celu zwiększenie świadomości marki, znanej wcześniej jako Taxify.

Czytaj więcej
Jak futurystyczne wizje spełniają się na ekranach Digital OOH

Jak futurystyczne wizje spełniają się na ekranach Digital OOH

Obraz reklamy przedstawiony w takich filmach jak "Raport mniejszości", "Łowca androidów" czy "Powrót do przeszłości 2" nie jest już wymysłem scenarzystów. To rzeczywistość, która otacza nas na co dzień - przekonuje Damian Rezner, dyrektor ds. innowacji w Screen Network.

Czytaj więcej
Wodociąg w słupie Warexpo

Wodociąg w słupie Warexpo

Celem kampanii jest zachęcanie mieszkańców Warszawy do picia wody z kranu oraz promowanie zdrowego i ekologicznego trybu życia.

Czytaj więcej
Digital out-of-home bez tajemnic [wideo]

Digital out-of-home bez tajemnic [wideo]

Precyzyjny dobór grupy odbiorców, big data, real-time marketing, dopasowanie treści do lokalizacji, interakcja, retargeting. Kolejna reklama digitalowa? Nie! To możliwości digital out-of-home (DOOH), drugiego po internecie najszybciej rozwijającego się medium reklamowego na świecie.

Czytaj więcej
Super Screen na Placu Unii Lubelskiej w Warszawie

Super Screen na Placu Unii Lubelskiej w Warszawie

Ekran LED firmy Screen Network został zamontowany na fasadzie centrum handlowego Plac Unii.

Czytaj więcej
Murale Pilsnera Urquella w Warszawie i Krakowie

Murale Pilsnera Urquella w Warszawie i Krakowie

Outdoorowe kreacje przygotował Daniel Solený w ramach kampanii "Oryginalny pilzner z czeskiego Pilzna".

Czytaj więcej