Ströer uruchamia sieć ekranów Digital Metroboard
Nośniki pojawią się na 7 stacjach warszawskiego metra w styczniu 2020 r.
ING Bank Śląski przerobił ekoplakaty na plecaki
Wykorzystano w ten sposób powtórnie ponad 1,7 tysiąca metrów kwadratowych materiału.
20. konkurs Galerii Plakatu AMS rozstrzygnięty
Jury przyznało także pięć wyróżnień oraz dwie nagrody dodatkowe - od Animal Rescue Polska i Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami.
Synergic świętuje piąte urodziny
Firma reklamy zewnętrznej chwali się prawie 30-procentowym wzrostem sprzedaży rok do roku. Wzmacnia też kadrę kierowniczą.
Żywa miejska rzeźba
Można ją oglądać przy Placu Unii Lubelskiej w Warszawie.
Warszawa przyjęła uchwałę krajobrazową
Uchwała jest trudna, ale niezbędna dla uporządkowania przestrzeni oraz uregulowania rynku OOH - komentuje Marcin Ochmański, prezes Warexpo.
Hanna Krawczyńska dyrektorem PR w Screen Network
Zastąpiła Katarzynę Alińską, która w styczniu objęła stanowisko dyrektorki działu komunikacji w Kulczyk Foundation.
Dariusz Janczewski CEO Clear Channel Poland
Wcześniej był dyrektorem generalnym Viacom International Media Networks w Polsce.
Bike-sharing na wirażu
Jeszcze 2-3 lata temu trwał boom na miejskie systemy rowerowe. Miasta organizowały przetargi, przybywało ścieżek rowerowych, uruchamiano nowe stacje. Dzisiaj jednak wypożyczeń jest mniej, operatorzy borykają się z konkurencją w postaci hulajnóg. Co to oznacza dla reklamy na rowerach miejskich?
Screen Network z nagrodą w konkursie Digital Signage Awards 2020
Nagroda przyznawana jest za kreatywne i innowacyjnie technologicznie kampanie oraz nowe rozwiązania w obszarze DOOH.