Media - OOH

Ströer uruchamia sieć ekranów Digital Metroboard

Nośniki pojawią się na 7 stacjach warszawskiego metra w styczniu 2020 r.

ING Bank Śląski przerobił ekoplakaty na plecaki

Wykorzystano w ten sposób powtórnie ponad 1,7 tysiąca metrów kwadratowych materiału.

20. konkurs Galerii Plakatu AMS rozstrzygnięty

Jury przyznało także pięć wyróżnień oraz dwie nagrody dodatkowe - od Animal Rescue Polska i Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami.

Synergic świętuje piąte urodziny

Firma reklamy zewnętrznej chwali się prawie 30-procentowym wzrostem sprzedaży rok do roku. Wzmacnia też kadrę kierowniczą.

Żywa miejska rzeźba

Można ją oglądać przy Placu Unii Lubelskiej w Warszawie.

Warszawa przyjęła uchwałę krajobrazową

Uchwała jest trudna, ale niezbędna dla uporządkowania przestrzeni oraz uregulowania rynku OOH - komentuje Marcin Ochmański, prezes Warexpo.

Hanna Krawczyńska dyrektorem PR w Screen Network

Zastąpiła Katarzynę Alińską, która w styczniu objęła stanowisko dyrektorki działu komunikacji w Kulczyk Foundation.

Dariusz Janczewski CEO Clear Channel Poland

Wcześniej był dyrektorem generalnym Viacom International Media Networks w Polsce.

Bike-sharing na wirażu

Jeszcze 2-3 lata temu trwał boom na miejskie systemy rowerowe. Miasta organizowały przetargi, przybywało ścieżek rowerowych, uruchamiano nowe stacje. Dzisiaj jednak wypożyczeń jest mniej, operatorzy borykają się z konkurencją w postaci hulajnóg. Co to oznacza dla reklamy na rowerach miejskich?

Screen Network z nagrodą w konkursie Digital Signage Awards 2020

Nagroda przyznawana jest za kreatywne i innowacyjnie technologicznie kampanie oraz nowe rozwiązania w obszarze DOOH.