Moliera 2 z kolejną niestandardową akcją OOH [wideo]
Walentynkowy projekt powstał we współpracy z agencją Braughman Group Media.
Dobrze, że jesteś OOH?
Uważam, że dyskusja o outdoorze to dyskusja o priorytetach - pisze Agnieszka Maszewska, szefowa komunikacji Jet Line.
Badanie "Moments of Truth": reklama kontekstowa podnosi efektywność kampanii DOOH
Badanie zostało zlecone przez brytyjskie firmy outdoorowe: Clear Channel, JCDecaux UK i Posterscope.
Screen Network startuje z kampanią Ministerstwa Zdrowia [wideo]
Na ekranach DOOH Polacy zobaczą informacje dotyczące zaleceń na czas epidemii.
Clear Channel z akcją dla służb medycznych
Akcja odbywa się w ośmiu miastach na citylightach i digitalach miejskich.
DOOH: ekrany na trudne czasy
Pandemia koronawirusa dobitnie pokazała, jak ważną rolę - społeczną, nie tylko reklamową - pełnią w przestrzeni miejskiej nośniki cyfrowe. Oby ten trend nie wygasł, gdy zagrożenie przeminie.
#SendingLove - największa na świecie kampania DOOH także w Polsce
Do akcji przyłączyło się ponad 70 firm reklamy zewnętrznej ze 153 miast.
Radosław Gołąb dołączył do zespołu AMS
Poprzednio pracował w Gemius SA na stanowisku dyrektora ds. rozwoju biznesu reklamowego.
Screen Network z 2,4 mln zł rządowej pomocy
Nawet 75% subwencji dla firmy z sektora DOOH może zostać umorzone.
Warszawa tętni życiem jak przed lockdownem
To wynik przeprowadzonych przez Warexpo badań intensywności ruchu ulicznego w trzech kluczowych lokalizacjach w centrum Warszawy w pierwszych tygodniach maja i czerwca.