Media - PRASA

Kantar: jednodniowa kampania Orlenu za 3,5 mln zł

Prezes Obajtek zagościł na jedynkach niemal wszystkich dzienników w kraju.

Platformy cyfrowe czy media drukowane?

Platformy mediów społecznościowych stanowią zagrożenie dla całego społeczeństwa ze względu na rozprzestrzenianie fałszywych wiadomości. Zaufane, sprawdzone i zweryfikowane źródła informacji są coraz istotniejsze w walce z negatywnym wpływem społecznym tych platform - uważa Niki West z Newsworks.

Robert Feluś, redaktor naczelny, odchodzi z "Wprost"

Jego obowiązki przejmie Michał Chabas, dyrektor zarządzający spółki PMPG Polskie Media.

"Gazeta Wyborcza" i "NYT" z magazynem "Turning Points"

W magazynie ukazującym się wraz z "Gazetą Wyborczą" 27 grudnia m.in. teksty Noama Chomsky'ego i Isabel Allende, a także podsumowanie odchodzącego roku oczami fotoreporterów dziennika "New York Times".

Agora pozwała Daniela Obajtka za naruszenie dóbr osobistych

Spółka żąda od niego przeprosin i 100 tys. zł na cel społeczny.

Wojciech Bartkowiak kandydatem do zarządu Agory

Ze spółką związany jest od 30 lat.

Powstał raport o nietrafionych inwestycjach Agory

Według analiz przedstawionych przez dziennikarza "Gazety Wyborczej" Wojciecha Czuchnowskiego, nietrafione inwestycje spółki w latach 2008-2020 wyniosły blisko 260 mln zł.

"Zwierciadło" z najwyższą sprzedażą wśród pism luksusowych

To najnowsze wyniki PBC - Audyt ZKDP za wrzesień br.

Holenderska firma Pluralis kupuje 40% Gremi Media

Wydawca "Rzeczpospolitej" i "Parkietu" ma nowego inwestora.

PBC zaprasza na międzynarodową konferencję online "Prasa dobrze widziana"

Wydarzenie kierowane jest do ekspertów rynku reklamowego, a także do wydawców prasowych oraz reklamodawców, którzy planują i realizują kampanie w prasie.