Media - PRASA

W 2020 r. Agora straciła 1/3 przychodów

Przede wszystkim reklamowych, bo obronił się jedynie internet.

"Twój Styl" z 17. edycją akcji "Stylowe Zakupy"

Kwietniowy numer pisma wspiera szeroko zakrojona kampania reklamowa.

"Pismo" ze specjalnym wydaniem z okazji Dnia Kobiet

Numer specjalny dostępny jest jako PDF oraz w wersji audio.

Joanna Krawczyk z "Gazety Wyborczej" na czele sojuszu europejskich gazet

Jest pierwszą kobietą kierującą Leading European Newspaper Alliance. Zastąpiła Oliviera De Raeymaekera, CEO "Le Soir" (Belgia), który zakończył swoją dwuletnią kadencję,

Więcej szans niż zagrożeń - rozmowa z Waldemarem Izdebskim, Polskie Badania Czytelnictwa

Konsument jest w Polsce przygotowany na zapłacenie za kontent dotyczący prasy. Jest już nauczony i przyzwyczajony przez globalne podmioty, że dostawca dobrych jakościowo informacji ma prawo żądać zapłaty. To daje większe zyski niż udostępnianie treści za darmo - mówi Waldemar Izdebski, prezes PBC.