Media - PRASA

"Na pamięć" od "Wyborczej"

"Na pamięć" od "Wyborczej"

Specjalny numer magazynu "Gazety Wyborczej" przygotowany został wspólnie z firmą Mollers.

Czytaj więcej
"Przyjaciółka" w większej objętości

"Przyjaciółka" w większej objętości

Nowe wydanie dwutygodnika wspiera multimedialna kampania m.in. w TV.

Czytaj więcej
"Newsweek Living" - pierwszy z serii

"Newsweek Living" - pierwszy z serii

Kolejne dodatki mają się pojawiać od września co miesiąc.

Czytaj więcej
Egmont wprowadza nowe pismo dla dziewczynek

Egmont wprowadza nowe pismo dla dziewczynek

"Syrenki na Fali" to wakacyjne pismo dla starszych czytelniczek - powyżej 8 lat.

Czytaj więcej
Monika Summer-Brason dyrektorem marketingu magazynów "Gazety Wyborczej"

Monika Summer-Brason dyrektorem marketingu magazynów "Gazety Wyborczej"

Wydawca "Gazety" łączy zespoły marketingu swoich magazynów.

Czytaj więcej
"Slow" - nowy magazyn "Newsweeka"

"Slow" - nowy magazyn "Newsweeka"

Autorką kwartalnika jest Iwona Zabielska-Stadnik, redaktorka naczelna "Newsweeka Psychologii".

Czytaj więcej
Wrześniowy "Women's Health" z akcją "Naga prawda o kobietach"

Wrześniowy "Women's Health" z akcją "Naga prawda o kobietach"

Projekt wspiera kampania reklamowa.

Czytaj więcej
Weekend zniżek i dodatek o polskich youtuberach we wrześniowym "Logo"

Weekend zniżek i dodatek o polskich youtuberach we wrześniowym "Logo"

Promocja tytułu w mediach Agory.

Czytaj więcej
Tonący Trump na okładce "Time"

Tonący Trump na okładce "Time"

Numer tygodnika datowany 3 września trafi do sprzedaży w najbliższy piątek.

Czytaj więcej
Zmiany w zarządzie Marquard Media Polska

Zmiany w zarządzie Marquard Media Polska

Bijan Khezri jako prezes, a Andrzej Fudała wiceprezes zarządu zmieniać będą model operacyjny wydawnictwa - Marquard ma być platformą nowych mediów.

Czytaj więcej