Media - PRASA

"Szkoła Redaktorów" - nowy projekt "Gazety Wyborczej"

"Szkoła Redaktorów" - nowy projekt "Gazety Wyborczej"

Do kolejnych edycji programu Agora chce zaprosić dziennikarzy z innych wydawnictw.

Czytaj więcej
Ostatni numer "InStyle" w Polsce 10 grudnia

Ostatni numer "InStyle" w Polsce 10 grudnia

Wydawnictwo Burda Media kończy współpracę z Meredith Corporation, licencjonodawcą magazynu.

Czytaj więcej
Burda wprowadza karty podarunkowe z prenumeratą

Burda wprowadza karty podarunkowe z prenumeratą

Na początek są to prenumeraty "National Geographic" i "Burdy".

Czytaj więcej
Wyborcza.pl i WWF na rzecz zagrożonych gatunków zwierząt

Wyborcza.pl i WWF na rzecz zagrożonych gatunków zwierząt

Akcja jest promowana w serwisach internetowych Wyborcza.pl, na profilach dziennika w mediach społecznościowych oraz w wydaniu papierowym "Gazety Wyborczej".

Czytaj więcej
Katarzyna Miśkowiec dyrektorem artystycznym "Zwierciadła"

Katarzyna Miśkowiec dyrektorem artystycznym "Zwierciadła"

Maciej Kałkus, dotychczas sprawujący tę funkcję, obejmuje takie samo stanowisko w magazynie "Sens".

Czytaj więcej
Katarzyna Kozłowska nową naczelną "Faktu"

Katarzyna Kozłowska nową naczelną "Faktu"

Przechodzi z "Dziennika Gazety Prawnej", to jej powrót do tabloidu po 11 latach.

Czytaj więcej
Magdalena Kicińska nową naczelną "Pisma"

Magdalena Kicińska nową naczelną "Pisma"

Piotr Nesterowicz - dotychczasowy szef redakcji - pozostaje prezesem fundacji i dyrektorem wydawniczym.

Czytaj więcej
Dominika Jóźwiak dyrektorem reklamy Vogue Polska

Dominika Jóźwiak dyrektorem reklamy Vogue Polska

Odpowiada za sprzedaż reklam w magazynie i serwisie Vogue.pl oraz za strategię sprzedaży brandu Vogue Polska.

Czytaj więcej
"Gazeta Wyborcza" łączy redakcje Kultury i "Co Jest Grane 24"

"Gazeta Wyborcza" łączy redakcje Kultury i "Co Jest Grane 24"

Połączonym zespołem pokieruje Agata Żelazowska.

Czytaj więcej
Okładki na 25-lecie "MMP"

Okładki na 25-lecie "MMP"

25-lecie "Media & Marketing Polska" postanowiliśmy uczcić wyjątkowy sposób. Zaproponowaliśmy młodym twórcom z agencji reklamowych zaprojektowanie okładki, która byłaby inspirowana zarówno 25 latami polskiej reklamy, jak i jubileuszem naszego pisma.

Czytaj więcej