Media - PRASA

Gazeta.pl kupuje i zamyka "Twój Weekend"

Gazeta.pl kupuje i zamyka "Twój Weekend"

Chodzi o symboliczny koniec epoki uprzedmiotawiania kobiet. Inicjatorami i pomysłodawcami akcji są Gazeta.pl i VMLY&R Poland, a jej głównymi partnerami firmy Mastercard i Bank BGŻ BNP Paribas,

Czytaj więcej
Pierwszy numer odświeżonego "Coachingu" w sprzedaży

Pierwszy numer odświeżonego "Coachingu" w sprzedaży

Magazyn wydawnictwa Burda ma być teraz bardziej ekspercki.

Czytaj więcej
Kwietniowa "Claudia" z nowym layoutem [wideo]

Kwietniowa "Claudia" z nowym layoutem [wideo]

W miesięczniku pojawiło się też kilka nowych działów.

Czytaj więcej
"Elle" organizuje konferencję modową

"Elle" organizuje konferencję modową

Bilety na wydarzenie są już wyprzedane. Otwarto sprzedaż biletów na live streaming konferencji.

Czytaj więcej
"Pismo" na EmpikGo i Spotify

"Pismo" na EmpikGo i Spotify

Dla abonentów aplikacji dostępne są teksty z najnowszego wydania oraz archiwalnych numerów.

Czytaj więcej
Dziś pierwszy numer "Forbes Women" w Polsce

Dziś pierwszy numer "Forbes Women" w Polsce

W piśmie skierowanym - jak deklaruje wydawca - do kobiet i do mężczyzn znajdą się treści z obszaru biznesu, kariery, rozwoju oraz psychologii.

Czytaj więcej
"Gazeta Wyborcza" ma więcej cyfrowych prenumerat niż "New Yorker"

"Gazeta Wyborcza" ma więcej cyfrowych prenumerat niż "New Yorker"

Uplasowała się na 15. miejscu rankingu opracowanego przez Międzynarodową Federację Prasy Periodycznej (FIPP).

Czytaj więcej
"Newsweek" z kampanią wizerunkową [wideo]

"Newsweek" z kampanią wizerunkową [wideo]

Jej hasło brzmi: "Treści do potęgi Newsweek".

Czytaj więcej
"Magic Basketball" powraca

"Magic Basketball" powraca

Po 19 latach przerwy tytuł wraca w wersji papierowej i cyfrowej.

Czytaj więcej
"Gazeta Wyborcza" tworzy Sonar Europe

"Gazeta Wyborcza" tworzy Sonar Europe

W multimedialnym projekcie uczestniczą także "Le Soir", "Le Figaro" i "El Pais".

Czytaj więcej