Media - PRASA

"Świat Kobiety" odświeżony i droższy

Poradnikowy miesięcznik jest merytorycznie bogatszy, a podstawowa wersja nieco podrożała.

„Przyjaciółka" z kampanią i konkursem

Wydawca promuje dwutygodnik telewizyjną kampanią reklamową i konkursem dla czytelniczek.

Bauer wydaje miesięcznik popularnonaukowy

„Świat Wiedzy" to nowy tytuł w portfolio Wydawnictwa Bauer.

Nowa niedzielna bulwarówka dla Brytyjczyków?

O uruchomieniu tabloidu poważnie myśli Daily Mail & General Trust.

Odchodzi wydawca "The Wall Street Journal"

Kolejny z zaufanych menedżerów Murdocha rezygnuje w związku z aferą podsłuchową.

Egmont wydaje magazyn dla nastolatek

Egmont Publishing Group wprowadza na Wyspach miesięcznik "We Love Pop" przeznaczony dla nastolatek.

PMPG nie widzi przyszłości w prasie młodzieżowej

Zamknięcie magazynu „?dlaczego" może odciążyć wydawnictwo przed debiutem tytułu „Bloomberg Businessweek".

„NYT" ma ponad 220 tys. internetowych prenumeratorów

Dziennik notuje niezłe wyniki sprzedaży treści w internecie.

Murator stworzył sklep dla Edipresse'u

WaszeOkazje.pl to sklep dla czytelniczek tytułów poradnikowych.

"Twist" gadżetami chce poprawić sprzedaż

Bauer odświeża "Twista" i chce śladem "Bravo" i "Bravo Sport" dodawać kolekcjonerskie gadżety.