"Świat Kobiety" odświeżony i droższy
Poradnikowy miesięcznik jest merytorycznie bogatszy, a podstawowa wersja nieco podrożała.
„Przyjaciółka" z kampanią i konkursem
Wydawca promuje dwutygodnik telewizyjną kampanią reklamową i konkursem dla czytelniczek.
Bauer wydaje miesięcznik popularnonaukowy
„Świat Wiedzy" to nowy tytuł w portfolio Wydawnictwa Bauer.
Nowa niedzielna bulwarówka dla Brytyjczyków?
O uruchomieniu tabloidu poważnie myśli Daily Mail & General Trust.
Odchodzi wydawca "The Wall Street Journal"
Kolejny z zaufanych menedżerów Murdocha rezygnuje w związku z aferą podsłuchową.
Egmont wydaje magazyn dla nastolatek
Egmont Publishing Group wprowadza na Wyspach miesięcznik "We Love Pop" przeznaczony dla nastolatek.
PMPG nie widzi przyszłości w prasie młodzieżowej
Zamknięcie magazynu „?dlaczego" może odciążyć wydawnictwo przed debiutem tytułu „Bloomberg Businessweek".
„NYT" ma ponad 220 tys. internetowych prenumeratorów
Dziennik notuje niezłe wyniki sprzedaży treści w internecie.
Murator stworzył sklep dla Edipresse'u
WaszeOkazje.pl to sklep dla czytelniczek tytułów poradnikowych.
"Twist" gadżetami chce poprawić sprzedaż
Bauer odświeża "Twista" i chce śladem "Bravo" i "Bravo Sport" dodawać kolekcjonerskie gadżety.