Media - PRASA

Do Rzeczy w sieci inaczej pisane

Do Rzeczy w sieci inaczej pisane

Nowe prawicowe tygodniki walczą o schedę po "Uważam Rze". Nie odciągną jednak reklamodawców od dotychczasowych liderów segmentu.

Czytaj więcej
Szampany strzeliły w G+J i Burdzie

Szampany strzeliły w G+J i Burdzie

Po ogłoszeniu połączenia pracownicy obu wydawnictw ruszyli świętować. Zapewne największą ulgę odczuli menedżerowie G+J, którzy od dłuższego czasu próbowali znaleźć nabywcę dla swojego biznesu w Polsce.

Czytaj więcej
"Women's Health" nie chce być drugim "Shape'em"

"Women's Health" nie chce być drugim "Shape'em"

Siostrzany magazyn "Men's Health" chce stworzyć własną kategorię. "Women’s Health" proponuje styl well-being, czyli życie w harmonii ze swoim ciałem i umysłem.

Czytaj więcej
Misiu, przygarnij "Rzepę"

Misiu, przygarnij "Rzepę"

Celem Gremi Media jest przywrócenie rynkowi "starej dobrej Rzepy". Jak pokazały badania wydawnictwa, to, z czym najbardziej kojarzy się dziennik, to jego kompleksowość. Choć obecne zmiany bardziej mają wzmocnić jej tematyczny charakter. Taki, za który zawsze była doceniana.

Czytaj więcej
Koniec czwartej okładki

Koniec czwartej okładki

Tablety to ścieżka, z której wydawcy prasowi nie mogą uciec. Wymaga wiedzy, otwartości, innowacyjności, a przede wszystkim inwestycji. To trudna droga, zwłaszcza że branża cierpi z powodu spadku wpływów reklamowych.

Czytaj więcej
Wszyscy jesteśmy gwiazdami

Wszyscy jesteśmy gwiazdami

Wolny rynek prasy i mediów wpuścił na łamy i anteny rzesze osób znanych i mniej znanych. Ich siłę oddziaływania mniej lub bardziej zręcznie wykorzystują marki. Jakie są efekty celebrytyzacji?

Czytaj więcej
"Metro" stawia na targetowanie

"Metro" stawia na targetowanie

Dzięki zmianie modelu dystrybucji gazety Agora chce lepiej wykorzystać jej możliwości reklamowe.

Czytaj więcej
3 x K - konsument, kontent i komunikacja, czyli wnioski z ICM Summit

3 x K - konsument, kontent i komunikacja, czyli wnioski z ICM Summit

Uczciwość w komunikacji popłaca. Nie bójmy się podpisywać własną marką pod wartościowymi treściami. Czytelnicy mają dość wprowadzania w błąd, już dawno rozszyfrowali "piary" - mówi Magdalena Bulak, dyrektor Metro Custom Publishing w Agora SA.

Czytaj więcej
Gwiazdy coraz mniej błyszczą

Gwiazdy coraz mniej błyszczą

Magazyny people notują wyraźne spadki sprzedaży. Zmiany w konsumpcji mediów dotknęły jeden z najbardziej odpornych segmentów prasowych.

Czytaj więcej
Rewolucja wydawców

Rewolucja wydawców

Wydawcy szykują poważne zmiany w prezentacji wyników czasopism. To pierwszy od wielu lat tak poważny krok, który ma na celu zwiększyć atrakcyjność reklamową prasy.

Czytaj więcej