Media - TV

Zmiany personalne w Biurze Reklamy TVP

Z BR TVP rozstają się Ewelina Czuba i Adrian Wojtaszek. Dołącza Marcin Gudowicz, który może zostać szefem biura.

Publicis Groupe: czas oglądania telewizji z reklamami zmalał o 8% w ub.r.

Mimo tego rynek reklamy telewizyjnej według szacunków Publicisu urósł w ub.r. o 3,3%.

Rośnie grupa marketerów rezygnujących z reklam w TV Republika

To reakcja na wypowiedzi Jana Pietrzaka o imigrantach na antenie stacji, do której przeszła część prezenterów i publicystów z Telewizji Polskiej.

Trwa karuzela kadrowa w TVP

Wojciech Kowalczyk, wicedyrektor Biura Reklamy TVP został odwieszony. Drugi z wicedyrektorów prawdopodobnie rozstaje się z biurem.

Wavemaker: Era 5-milionowych widowni TV minęła

W całym 2023 r. tylko 49 programów miało powyżej 3 mln widzów.

Dokument Julii Groszek zwycięża w NEM Awards 2023

Nagrodę wręczono wczoraj podczas forum NEM Zagreb.

2,8 mld zł to roczne nakłady na produkcję telewizyjną i VoD

Jesteśmy w czołówce Europy pod względem tempa wzrostu, słabo natomiast wyglądają nakłady platform streamingowych na produkcję (ok. jednej dziesiątej całości wydatków).

NEM Zagreb 2023 - znamy program

Niecały miesiąc przed rozpoczęciem NEM Zagreb 2023 organizatorzy ujawnili pełną agendę trzeciej edycji wydarzenia. Trzy dni w stolicy Chorwacji zdominują wystąpienia eksperckie, panele dyskusyjne i prezentacje nowych produkcji. Za częścią z nich stoi TVP.

NEM Zagreb z konkursem scenariuszowym

Wśród jurorów Polak - Wiktor Piątkowski, scenarzysta i producent Bahama Films.

TVN z nagrodą za najlepszy kontent TV w raporcie "Nadawcy 2023"

Doceniamy kreatywne poszukiwania i eksperymenty ramówkowe na coraz trudniejszym rynku telewizji linearnej.