Media - TV

W 2021 r. TVN miał przychody z reklam wyższe o blisko 11% niż rok wcześniej

Wyniosły blisko 1,62 miliarda złotych.

Katarzyna Kalicińska i Grzegorz Piekarski uruchamiają produkcję serialowo-filmową

Golden Media Polska, producent rozrywkowych programów telewizyjnych, utworzył nowy dział produkcji serialowych i filmowych - Golden Screen.

Katarzyna Bosacka powraca w programach "MądrzeGotujemy"

To wspólny projekt TVN i Carrefour Polska, realizacją zajmuje się BrandTime.

Finał US Open oglądało średnio 2,65 mln widzów

Była to jak dotąd najchętniej oglądana transmisja meczu Wielkiego Szlema w Polsce.

Krzysztof Mikulski: Ewolucja, nie rewolucja

Branża zdecydowanie musi unowocześnić systemy pomiarowe, aby wyniki wiarygodnie reprezentowały wszystkie sposoby oglądania treści dostępnych na rynku - przekonuje Krzysztof Mikulski, prezes Motowizji, CEO Romance TV Polska, właściciel grupy Frame by Frame.

Jacek Kurski nie jest już prezesem TVP

Odwołała go Rada Mediów Narodowych. Nowym prezesem został Mateusz Matyszkowicz, dotychczasowy członek zarządu TVP.

Polsat przedstawił szczegóły jesiennej ramówki

W planach dwie nowości i wiele kontynuacji.

Każdy mundial jest inny, ten będzie szczególny

- Każdy turniej piłkarski z udziałem naszej drużyny generuje bardzo dużą zmianę w przestrzeni reklamowej. Nie inaczej będzie z tegorocznymi mistrzostwami w Katarze - przekonuje Robert Kisiel, kierownik zespołu ds. sponsoringu sportowego Biura Reklamy TVP.

TVP liczy, że na mundialu w Katarze zarobi więcej niż w 2018 r.

TVP szacuje, że transmisje mundialowe przyciągną 30,1 mln widzów (zasięg 84,5%).

Komercyjni nadawcy TV będą domagać się odszkodowania za przejście na DVB-T2

Ich zdaniem decyzja rządu bez powodu faworyzuje TVP.