Media - TV

Fox Networks uruchomi w Polsce serwis VoD

Nadawca kanałów Fox i National Geographic stawia w ofercie na autorski kontent swoich stacji.

Ruszyła kampania promocyjna serialu "Ultraviolet"

Nowy serial kryminalny AXN promowany jest wielokanałowo.

Papaya Films dla National Geographic [wideo]

Film pokazuje sylwetkę odkrywcy, płetwonurka, speleologa i ratownika TOPR Krzysztofa Starnawskiego.

"Dom pełen zmian", czyli IKEA w Polsacie

Ośmioodcinkowy serial komediowy ma pomóc ugruntować nowe hasło szwedzkiej sieci.

HBO wspiera drugi sezon "Watahy"

W ramach kampanii, obok tradycyjnych działań, przygotowano akcję #MagiczneBieszczady.

UKE zmierza do uznania EmiTela za podmiot dominujący

Jeśli tak się stanie, to prezes UKE będzie mógł decydować o cenach dla nadawców.

MTV Music stawia na polskie produkcje

Kanał rozpoczyna promocję. Akcent postawiono na social media.

National Geographic Photo Ark

Największa wystawa zagrożonych gatunków w październiku zawita do Polski.

Agencja 2012 i Havas Media promują "Belfra"

Kampania promująca drugi sezon serialu "Belfer" obejmuje telewizję, kino, prasę, OOH oraz media online.

Eurosport zbroi się przed igrzyskami Pyeongchang 2018

Nadawca przygotowuje specjalne rozwiązania technologiczne i formaty programowe. Zacieśnia też współpracę z Polskim Komitetem Olimpijskim.