Media - TV

TVP poszerzy ofertę transmisji narciarskich

Nadawca nabył prawa do pokazywania kolejnych zawodów, w tym konkurencji kobiecych.

Wiosna w TVN: 4 nowości, 14 kontynuacji, w TVN7: "Big Brother" i serial codzienny

- Testujemy nową formę dystrybucji kontentu - deklaruje Edward Miszczak, dyrektor programowy TVN.

Telewizja jest ciągle najskuteczniejszym medium

Obecnie telewizja przeżywa odrodzenie po niczym nieuzasadnionej erozji widocznej w ostatnich latach. Nie tylko nie umiera, ale nadal jest bardzo skutecznym narzędziem komunikacji. Internet stwarza nowe możliwości reklamowe w epoce multiscreen - przekonuje Ewelina Czuba, dyrektor Biura Reklamy TVP.

IRCenter: Rośnie zjawisko multiscreen w Polsce

Z badania wynika, że już 8 na 10 internautów korzysta z dwóch ekranów jednocześnie w trakcie oglądania TV.

Fox promuje serial "Magnum: Detektyw z Hawajów" [wideo]

Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy Mindshare.

Eurosport świętuje 30-lecie

Okrągła rocznica pierwszej transmisji przypada dokładnie 5 lutego.

Rozpoczęły się zdjęcia do trzeciego sezonu "Watahy"

Prace na planie serialu HBO - najpierw w Warszawie, potem w Bieszczadach - potrwają do czerwca.

Przez tajemnicę do promocji marki

Kanał AXN jest pionierem w lokowaniu produktu w serialu kryminalnym. Od lat pokazuje, że promowanie marki w nieoczywistych i trudnych produkcjach może z powodzeniem realizować cele wizerunkowe klienta, a przy tym w ciekawy sposób wpisywać się w fabułę.

Zygmunt Chajzer twarzą programu "TV Okazje Extra"

Program dostępny jest na platformie zakupowej i e-commerce TV Okazje.

Marka Lidl najaktywniejsza w telewizji w 2018 r.

W czołowej dziesiątce najwięcej jest marek telekomunikacyjnych - wynika z analizy Codemedia.