Media - TV

Prawie 10 proc. widzów ogląda programy telewizyjne "dla beki"

"Chłopaki do wzięcia" oraz "Damy i wieśniaczki" są najchętniej oglądanymi prześmiewczo programami telewizyjnymi - pokazuje badanie Wavemaker.

Viacom wprowadzi do Polski Pluto TV

Serwis internetowy łączący VOD i tradycyjną telewizję jest bezpłatny dla użytkowników.

TVN Discovery świętuje 30-lecie transformacji w Polsce

Grupa TVN Discovery Polska przygotowała z tej okazji specjalne programy i akcje, które można śledzić na antenach TVN24 i TVN24 BiS oraz na portalu tvn24.pl.

MediaFarm: smartfony są już w 96% polskich gospodarstw z dziećmi

Ze smartfonów korzysta już 73% dzieci w wieku 3-12 lat. Spada popularność telewizji, dzieci znacznie więcej czasu przeznaczają w sumie na gaming i wideo w sieci - wynika z badania zrealizowanego przez Zymetrię na zlecenie MediaFarm.

Comedy Central w nowej oprawie graficznej

Równocześnie startuje kampania promocyjna stacji na 25-lecie serialu "Przyjaciele".