TVN Media wprowadza Switch_On
To zdaniem pomysłodawców nowy standard w zarządzaniu kampanią TV. Reklamodawcy mogą na bieżąco optymalizować przekaz reklamowy.
Wavemaker: "Fakty" najsilniejsze w woj. opolskim, "Wiadomości" na Podlasiu
Oby analizy takie jak nasze podsumowanie popularności programów informacyjnych w regionach, znajdowały wkrótce praktyczne zastosowanie w planowaniu TV - mówi Paweł Gala, szef agencji mediowej.
Wpływy reklamowe TVP spadły w ub.r. o 12%
Jednocześnie jednak publiczna telewizja otrzymała ponad 2,4 mld zł z budżetu państwa.
UOKiK przeciw Polsatowi i TVN Discovery
Nadawcy kontra kablówki, a w ich imieniu - urząd antymonopolowy.
Beata Ryczkowska wraca do Canal+
Będzie odpowiadała za produkcje oryginalne i koprodukcje.
Pokolenie silver marginalizowane w reklamach tv
Według wyników piątej fali badania Biura Reklamy TVP zawartości filmów reklamowych, spotów z osobami po 50 roku życia jest coraz mniej.
Cartoon Network z kampanią "Mistrzowie klimatu"
Jedna z głównych inicjatyw stacji telewizyjnej należącej do WarnerMedia, wspierana przez WWF, rusza w całym regionie EMEA z początkiem czerwca.
Nielsen: 10,2 mln widzów oglądało mecz Polska-Hiszpania
Według własnego pomiaru TVP w momencie najwyższej oglądalności mecz oglądało 13,8 mln osób.
"Receptura": serial TVN we współpracy z marką E. Wedel
"Receptura" opowiada o Janie Wedlu przez pryzmat historii kobiet - serial rozgrywa się w dwóch płaszczyznach czasowych.
10,4 mln widzów obejrzało pożegnanie Polaków z UEFA Euro 2020
Piłkarskie mistrzostwa przynoszą TVP wzrosty oglądalności.