Media - TV

TVN Media wprowadza Switch_On

To zdaniem pomysłodawców nowy standard w zarządzaniu kampanią TV. Reklamodawcy mogą na bieżąco optymalizować przekaz reklamowy.

Wavemaker: "Fakty" najsilniejsze w woj. opolskim, "Wiadomości" na Podlasiu

Oby analizy takie jak nasze podsumowanie popularności programów informacyjnych w regionach, znajdowały wkrótce praktyczne zastosowanie w planowaniu TV - mówi Paweł Gala, szef agencji mediowej.

Wpływy reklamowe TVP spadły w ub.r. o 12%

Jednocześnie jednak publiczna telewizja otrzymała ponad 2,4 mld zł z budżetu państwa.

UOKiK przeciw Polsatowi i TVN Discovery

Nadawcy kontra kablówki, a w ich imieniu - urząd antymonopolowy.

Beata Ryczkowska wraca do Canal+

Będzie odpowiadała za produkcje oryginalne i koprodukcje.

Pokolenie silver marginalizowane w reklamach tv

Według wyników piątej fali badania Biura Reklamy TVP zawartości filmów reklamowych, spotów z osobami po 50 roku życia jest coraz mniej.

Cartoon Network z kampanią "Mistrzowie klimatu"

Jedna z głównych inicjatyw stacji telewizyjnej należącej do WarnerMedia, wspierana przez WWF, rusza w całym regionie EMEA z początkiem czerwca.

Nielsen: 10,2 mln widzów oglądało mecz Polska-Hiszpania

Według własnego pomiaru TVP w momencie najwyższej oglądalności mecz oglądało 13,8 mln osób.

"Receptura": serial TVN we współpracy z marką E. Wedel

"Receptura" opowiada o Janie Wedlu przez pryzmat historii kobiet - serial rozgrywa się w dwóch płaszczyznach czasowych.

10,4 mln widzów obejrzało pożegnanie Polaków z UEFA Euro 2020

Piłkarskie mistrzostwa przynoszą TVP wzrosty oglądalności.