O mediach

Ostatni numer "InStyle" w Polsce 10 grudnia

Wydawnictwo Burda Media kończy współpracę z Meredith Corporation, licencjonodawcą magazynu.

Starcom: W pracy nie rozstajemy się ze smartfonem

Internet w pracy służy nam do celów prywatnych, głównie do załatwiania bieżących spraw, takich jak zakupy w sieci, ale również randkowanie w sieci.

Burda wprowadza karty podarunkowe z prenumeratą

Na początek są to prenumeraty "National Geographic" i "Burdy".

Walka ceną nie ma sensu

Nie warto walczyć o każdego klienta za wszelką cenę. Przetargi, w których do opracowania jest strategia marki, są dla nas o wiele ciekawsze. Tylko rzadko ten element jest kluczowy w całym procesie decyzyjnym klienta - twierdzi Marcin Dec, CEO IPG Mediabrands.

Showmax kończy działalność w Polsce

Wprowadzony w 2017 r. serwis sVoD zostanie decyzją właściciela zamknięty 31 stycznia.

Wyborcza.pl i WWF na rzecz zagrożonych gatunków zwierząt

Akcja jest promowana w serwisach internetowych Wyborcza.pl, na profilach dziennika w mediach społecznościowych oraz w wydaniu papierowym "Gazety Wyborczej".

Netflix pokaże koncerty Bruce'a Springsteena i Taylor Swift

To dwie z najlepiej sprzedających się tras koncertowych w Stanach Zjednoczonych w 2018 r.

HBO: Będzie trzeci sezon "Watahy"

Zdjęcia do produkcji rozpoczną się w lutym przyszłego roku.

Clear Channel pomoże bezdomnym w Sztokholmie

W pilotażowym programie zostaną wykorzystane 53 nośniki DOOH w stolicy Szwecji.

Wavemaker: co czwarty klient płatnej TV myślał o cord-cuttingu

Najczęściej cord-cutting rozważali klienci najdroższych pakietów operatorów. Do płacenia abonamentu skłania ich przede wszystkim dostęp do Discovery, TVN24 i Polsat Sport.