Ostatni numer "InStyle" w Polsce 10 grudnia
Wydawnictwo Burda Media kończy współpracę z Meredith Corporation, licencjonodawcą magazynu.
Starcom: W pracy nie rozstajemy się ze smartfonem
Internet w pracy służy nam do celów prywatnych, głównie do załatwiania bieżących spraw, takich jak zakupy w sieci, ale również randkowanie w sieci.
Burda wprowadza karty podarunkowe z prenumeratą
Na początek są to prenumeraty "National Geographic" i "Burdy".
Walka ceną nie ma sensu
Nie warto walczyć o każdego klienta za wszelką cenę. Przetargi, w których do opracowania jest strategia marki, są dla nas o wiele ciekawsze. Tylko rzadko ten element jest kluczowy w całym procesie decyzyjnym klienta - twierdzi Marcin Dec, CEO IPG Mediabrands.
Showmax kończy działalność w Polsce
Wprowadzony w 2017 r. serwis sVoD zostanie decyzją właściciela zamknięty 31 stycznia.
Wyborcza.pl i WWF na rzecz zagrożonych gatunków zwierząt
Akcja jest promowana w serwisach internetowych Wyborcza.pl, na profilach dziennika w mediach społecznościowych oraz w wydaniu papierowym "Gazety Wyborczej".
Netflix pokaże koncerty Bruce'a Springsteena i Taylor Swift
To dwie z najlepiej sprzedających się tras koncertowych w Stanach Zjednoczonych w 2018 r.
HBO: Będzie trzeci sezon "Watahy"
Zdjęcia do produkcji rozpoczną się w lutym przyszłego roku.
Clear Channel pomoże bezdomnym w Sztokholmie
W pilotażowym programie zostaną wykorzystane 53 nośniki DOOH w stolicy Szwecji.
Wavemaker: co czwarty klient płatnej TV myślał o cord-cuttingu
Najczęściej cord-cutting rozważali klienci najdroższych pakietów operatorów. Do płacenia abonamentu skłania ich przede wszystkim dostęp do Discovery, TVN24 i Polsat Sport.