O mediach

Katarzyna Miśkowiec dyrektorem artystycznym "Zwierciadła" media-prasa

Katarzyna Miśkowiec dyrektorem artystycznym "Zwierciadła"

Maciej Kałkus, dotychczas sprawujący tę funkcję, obejmuje takie samo stanowisko w magazynie "Sens".

Czytaj więcej
Katarzyna Kozłowska nową naczelną "Faktu" media-prasa

Katarzyna Kozłowska nową naczelną "Faktu"

Przechodzi z "Dziennika Gazety Prawnej", to jej powrót do tabloidu po 11 latach.

Czytaj więcej
Life Tube podsumowuje 2018 rok media-internet

Life Tube podsumowuje 2018 rok

W kończącym się roku LifeTube wypłacił influencereom 23 miliony złotych. W porównaniu z rokiem 2017 jest to wzrost o ponad 50 proc.

Czytaj więcej
Magdalena Kicińska nową naczelną "Pisma" media-prasa

Magdalena Kicińska nową naczelną "Pisma"

Piotr Nesterowicz - dotychczasowy szef redakcji - pozostaje prezesem fundacji i dyrektorem wydawniczym.

Czytaj więcej
Prezes domu mediowego OMD z własnym programem TV media-internet

Prezes domu mediowego OMD z własnym programem TV

W Wirtualnej Polsce w każdy wtorek będzie rozmawiać z politykami, aktywistami i ludźmi sztuki.

Czytaj więcej
Dariusz Zieliński na czele segmentu sportowego Ringier Axel Springer media-internet

Dariusz Zieliński na czele segmentu sportowego Ringier Axel Springer

Będzie odpowiedzialny za wszystkie marki sportowe wydawnictwa, m.in. Onet Sport, Przegląd Sportowy oraz serwis Przegladsportowy.pl.

Czytaj więcej
Serwis Papaya.Rocks zanotował od premiery 200 tys. odsłon media-internet

Serwis Papaya.Rocks zanotował od premiery 200 tys. odsłon

Do grona felietonistów serwisu dołącza Łukasz Orbitowski.

Czytaj więcej
"Kuchenne rewolucje" ponownie najlepiej sprzedającym się programem gwiazdorskim TV media-tv

"Kuchenne rewolucje" ponownie najlepiej sprzedającym się programem gwiazdorskim TV

Program Magdy Gessler przyniósł TVN-owi w ub.r. o 16 proc. więcej wpływów z reklam niż w 2017 r.

Czytaj więcej
Google uruchamia polskojęzyczną wersję Asystenta media-internet

Google uruchamia polskojęzyczną wersję Asystenta

Pierwszymi firmami, z którymi można porozmawiać za pośrednictwem polskiego Asystenta, są Play oraz eSky.

Czytaj więcej
Końcowa faza dożynek media-inne

Końcowa faza dożynek

Klienci zrozumieją w końcu, że nie można obniżać cen bez końca, bo domy mediowe zbankrutują i nie będzie z kim pracować - mówi Jakub Bierzyński, założyciel i CEO domu mediowego OMD.

Czytaj więcej