O mediach

Dominika Jóźwiak dyrektorem reklamy Vogue Polska media-prasa

Dominika Jóźwiak dyrektorem reklamy Vogue Polska

Odpowiada za sprzedaż reklam w magazynie i serwisie Vogue.pl oraz za strategię sprzedaży brandu Vogue Polska.

Czytaj więcej
Havas Media Group powołuje Havas X media-inne

Havas Media Group powołuje Havas X

Znika 18 Havas Warsaw. Nową jednostką pokieruje Michał Lutostański.

Czytaj więcej
TVP poszerzy ofertę transmisji narciarskich media-tv

TVP poszerzy ofertę transmisji narciarskich

Nadawca nabył prawa do pokazywania kolejnych zawodów, w tym konkurencji kobiecych.

Czytaj więcej
"Gazeta Wyborcza" łączy redakcje Kultury i "Co Jest Grane 24" media-prasa

"Gazeta Wyborcza" łączy redakcje Kultury i "Co Jest Grane 24"

Połączonym zespołem pokieruje Agata Żelazowska.

Czytaj więcej
Okładki na 25-lecie "MMP" media-prasa

Okładki na 25-lecie "MMP"

25-lecie "Media & Marketing Polska" postanowiliśmy uczcić wyjątkowy sposób. Zaproponowaliśmy młodym twórcom z agencji reklamowych zaprojektowanie okładki, która byłaby inspirowana zarówno 25 latami polskiej reklamy, jak i jubileuszem naszego pisma.

Czytaj więcej
Burda odświeża "Glamour" media-prasa

Burda odświeża "Glamour"

Nowa makieta ma być lżejsza i bardziej przejrzysta.

Czytaj więcej
Powstaje Dentsu X - Events & Media media-inne

Powstaje Dentsu X - Events & Media

Red8 Events, Posterscope, Unlimited i zespół mediowy Dentsu Aegis Network łączą się i tworzą nową strukturę.

Czytaj więcej
Wiosna w TVN: 4 nowości, 14 kontynuacji, w TVN7: "Big Brother" i serial codzienny media-tv

Wiosna w TVN: 4 nowości, 14 kontynuacji, w TVN7: "Big Brother" i serial codzienny

- Testujemy nową formę dystrybucji kontentu - deklaruje Edward Miszczak, dyrektor programowy TVN.

Czytaj więcej
Telewizja jest ciągle najskuteczniejszym medium media-tv

Telewizja jest ciągle najskuteczniejszym medium

Obecnie telewizja przeżywa odrodzenie po niczym nieuzasadnionej erozji widocznej w ostatnich latach. Nie tylko nie umiera, ale nadal jest bardzo skutecznym narzędziem komunikacji. Internet stwarza nowe możliwości reklamowe w epoce multiscreen - przekonuje Ewelina Czuba, dyrektor Biura Reklamy TVP.

Czytaj więcej
Facebook planuje integrację Instagrama, WhatsApp i Messengera media-internet

Facebook planuje integrację Instagrama, WhatsApp i Messengera

Aplikacje będą nadal działać samodzielnie, ale ujednolicona zostanie ich infrastruktura techniczna - informuje "New York Times".

Czytaj więcej