O mediach

IRCenter: Rośnie zjawisko multiscreen w Polsce media-tv

IRCenter: Rośnie zjawisko multiscreen w Polsce

Z badania wynika, że już 8 na 10 internautów korzysta z dwóch ekranów jednocześnie w trakcie oglądania TV.

Czytaj więcej
Filmweb wprowadza płatny dostęp bez reklam media-internet

Filmweb wprowadza płatny dostęp bez reklam

Dodatkowo na użytkowników czekają zniżki do Multikina.

Czytaj więcej
Fox promuje serial "Magnum: Detektyw z Hawajów" [wideo] media-tv

Fox promuje serial "Magnum: Detektyw z Hawajów" [wideo]

Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy Mindshare.

Czytaj więcej
Brain z billboardami dla ING media-ooh

Brain z billboardami dla ING

Kolejną odsłonę kampanii "Czy posiadanie stało się sensem naszego życia?" stanowią reklamy z grafikami Przemysława Truścińskiego.

Czytaj więcej
Eurosport świętuje 30-lecie media-tv

Eurosport świętuje 30-lecie

Okrągła rocznica pierwszej transmisji przypada dokładnie 5 lutego.

Czytaj więcej
Festiwal w warszawskiej Kinotece na 1. urodziny "Vogue" media-prasa

Festiwal w warszawskiej Kinotece na 1. urodziny "Vogue"

16 i 17 lutego redakcja zaprasza na warsztaty, panele dyskusyjne, a także projekcje filmów fabularnych i dokumentalnych.

Czytaj więcej
"Elle" świętuje 25 lat w Polsce media-prasa

"Elle" świętuje 25 lat w Polsce

Obchody zaczyna sesja w marcowym numerze.

Czytaj więcej
Rozpoczęły się zdjęcia do trzeciego sezonu "Watahy" media-tv

Rozpoczęły się zdjęcia do trzeciego sezonu "Watahy"

Prace na planie serialu HBO - najpierw w Warszawie, potem w Bieszczadach - potrwają do czerwca.

Czytaj więcej
Przez tajemnicę do promocji marki media-tv

Przez tajemnicę do promocji marki

Kanał AXN jest pionierem w lokowaniu produktu w serialu kryminalnym. Od lat pokazuje, że promowanie marki w nieoczywistych i trudnych produkcjach może z powodzeniem realizować cele wizerunkowe klienta, a przy tym w ciekawy sposób wpisywać się w fabułę.

Czytaj więcej
GetHero: TikTok to środowisko ludzi młodych media-internet

GetHero: TikTok to środowisko ludzi młodych

Najczęściej tworzą treści użytkownicy w wieku 13-15 lat.

Czytaj więcej