O mediach

Piotr Młodożeniec autorem muralu Coca-Cola media-ooh

Piotr Młodożeniec autorem muralu Coca-Cola

Projekt jest częścią kampanii "Ikona powraca", a pracowały przy nim m.in. White Paper Agency i Good Looking Studio.

Czytaj więcej
211 zgłoszeń na pierwszą edycję Papaya.Rocks Film Festival w Londynie media-inne

211 zgłoszeń na pierwszą edycję Papaya.Rocks Film Festival w Londynie

Bilety zostały wyprzedane w pierwszym tygodniu.

Czytaj więcej
"Jak to robić?"- pierwszy kanał fabularny o edukacji seksualnej dla młodych media-internet

"Jak to robić?"- pierwszy kanał fabularny o edukacji seksualnej dla młodych

Kanał powstał we współpracy marki Durex i Abstra, producenta wideo w YouTube.

Czytaj więcej
Niewielu Amerykanów gotowych, by płacić za prywatność media-internet

Niewielu Amerykanów gotowych, by płacić za prywatność

Tylko 1 na 4 Amerykanów chce opłacać miesięczny abonament w zamian za zmniejszenie liczby danych osobowych zbieranych przez serwisy takie jak Facebook i Google.

Czytaj więcej
Elleman.pl - nowy serwis dla mężczyzn media-internet

Elleman.pl - nowy serwis dla mężczyzn

Redaktorem prowadzącym został Oscar Dąbkowski, wcześniej związany m.in. z serwisem gala.pl.

Czytaj więcej
"Twój Styl" z nowym logo i makietą media-prasa

"Twój Styl" z nowym logo i makietą

Numer wspiera wysokozasięgowa kampania przygotowana przez Digit-Art i Wavemakera.

Czytaj więcej
IRCenter: Największy udział w rynku VoD mają Cda.pl i Netflix media-internet

IRCenter: Największy udział w rynku VoD mają Cda.pl i Netflix

Netflix zanotował najwyższy wzrost użytkowników rok do roku: +16 pkt proc., z 5 proc. do 21 proc.

Czytaj więcej
Zygmunt Chajzer twarzą programu "TV Okazje Extra" media-tv

Zygmunt Chajzer twarzą programu "TV Okazje Extra"

Program dostępny jest na platformie zakupowej i e-commerce TV Okazje.

Czytaj więcej
Wiadomości z Onet24 w polskim Asystencie Google media-internet

Wiadomości z Onet24 w polskim Asystencie Google

To pierwszy krajowy portal, który tak udostępnia informacje.

Czytaj więcej
Nie reklamy, ale subskrypcje i mecenat media-prasa

Nie reklamy, ale subskrypcje i mecenat

Wiele dobrych tytułów znalazło się dziś bez finansowania publicznego i pozostają dla nich dwie drogi - przejście do modelu subskrypcyjnego albo mecenat kulturalny, głównie prywatny - twierdzi Magdalena Kicińska, redaktor naczelna miesięcznika "Pismo. Magazyn Opinii".

Czytaj więcej