O mediach

Grzegorz Nawacki naczelnym "Pulsu Biznesu" media-prasa

Grzegorz Nawacki naczelnym "Pulsu Biznesu"

Tomasz Siemieniec, pełniący tę funkcję, odszedł z Bonnier Business Polska.

Czytaj więcej
Publicis Media łączy Blue 449 ze Spark Foundry media-inne

Publicis Media łączy Blue 449 ze Spark Foundry

Na rynku pozostanie tylko Spark Foundry, a pokieruje nim Beata Szcześniak. Radek Dudek odchodzi.

Czytaj więcej
Siedem niezwykłych Polek w nowym serialu audio Storytel [wideo] media-internet

Siedem niezwykłych Polek w nowym serialu audio Storytel [wideo]

Projekt ruszył 6 marca. Promuje go sesja zdjęciowa w kwietniowym numeru "Elle".

Czytaj więcej
Gazeta.pl kupuje i zamyka "Twój Weekend" media-prasa

Gazeta.pl kupuje i zamyka "Twój Weekend"

Chodzi o symboliczny koniec epoki uprzedmiotawiania kobiet. Inicjatorami i pomysłodawcami akcji są Gazeta.pl i VMLY&R Poland, a jej głównymi partnerami firmy Mastercard i Bank BGŻ BNP Paribas,

Czytaj więcej
Chatboty będą wszędzie media-internet

Chatboty będą wszędzie

Chatboty zyskują na popularności i nie ma praktycznie żadnej branży, która by z nich nie korzystała. Środowisko Messengera jest dla nich idealne.

Czytaj więcej
Pierwszy numer odświeżonego "Coachingu" w sprzedaży media-prasa

Pierwszy numer odświeżonego "Coachingu" w sprzedaży

Magazyn wydawnictwa Burda ma być teraz bardziej ekspercki.

Czytaj więcej
"Tradycyjnie pyszne!" dla Wawelu w Wirtualnej Polsce media-internet

"Tradycyjnie pyszne!" dla Wawelu w Wirtualnej Polsce

To kolejny, po cyku webinarów realizowanych we współpracy z mBankiem, format branded content video przygotowywany przez portal.

Czytaj więcej
Patrycja Markowska, Kombii i De Mono w kampanii Radia Złote Przeboje media-radio

Patrycja Markowska, Kombii i De Mono w kampanii Radia Złote Przeboje

Kreacje reklamowe skupione wokół hasła "Tylko dobra muzyka" przygotowała agencja Artegence.

Czytaj więcej
Kwietniowa "Claudia" z nowym layoutem [wideo] media-prasa

Kwietniowa "Claudia" z nowym layoutem [wideo]

W miesięczniku pojawiło się też kilka nowych działów.

Czytaj więcej
Marka Lidl najaktywniejsza w telewizji w 2018 r. media-tv

Marka Lidl najaktywniejsza w telewizji w 2018 r.

W czołowej dziesiątce najwięcej jest marek telekomunikacyjnych - wynika z analizy Codemedia.

Czytaj więcej