O mediach

Katarzyna Bosacka: Jestem sobie sterem, żeglarzem i okrętem [wideo]

Telewizja nie jest już medium dominującym. W internecie jest masa kapitalnych kulinarnych kanałów i blogów jak Kwestia Smaku czy White Plate. Niestety, jest też masa słabych, bo jak nie masz pomysłu na karierę internetową, to po prostu zaczynasz gotować, a to nie wystarczy - mówi Katarzyna Bosacka.

Kukbuk staje się kwartalnikiem

Pierwszy numer w nowej odsłonię ukaże się na rynku w marcu br.

TikTok rusza z oficjalnym biurem w Polsce

Za biznes TikToka w tej części Europy odpowiada Sylwia Chada.

30 firm w przetargu Ekstraklasy na serwis OTT

W ten weekend krajowa liga piłkarska wznawia sezon.

Rafał Klara: Telewizor bez telewizji

O słabnącym znaczeniu telewizji linearnej i o tym, co zmieniająca się konsumpcja treści wideo oznacza dla reklamodawców pisze Rafał Klara, media strategy director, Dentsu.

Maciej Godlewski dyrektorem zarządzającym agencji Arena Media

Ostatnio pełnił funkcję chief growth officera agencji K2 Precise.

Bartek Winczewski szefem muzycznym Radia Nowy Świat

Zastąpił Krzysztofa Łuszczewskiego, który zmarł kilkanaście dni temu.

Leszek Lichota głosem Rambo

Seria audiobooków Davida Morrella, wydana przez Storytel (premiera 2 lutego), to oryginalna wersja kultowego filmu o weteranie z Wietnamu.

Wavemaker wspiera IKEA przy "Design Dream. Pojedynek na wnętrza"

Ma to być jeden z największych w historii polskiej telewizji projektów branded content.

Paulina Klepacz na czele Glamour.pl

Zastępuje Ismenę Dąbrowską.