Marcin Barcz rozstaje się z TVN Grupa Discovery
Stanowisko dyrektora ds. komunikacji korporacyjnej zajmował od 2019 r.
AMS Digital, Samsung i Polkomtel z walentynkową kampanią
Życzenia z okazji święta zakochanych można wyrazić na 50 lokalizacjach w 8 miastach.
Arte promuje walory Polski
W ramach programu podróżniczo-kulturalnego "Invitation au voyage" na antenie Arte ukazały się trzy 15-minutowe reportaże o Zakopanem i Tatrach, Gdańsku i Łodzi.
Agora odwołuje się od zakazu przejęcia Eurozetu
Sprawę rozpatrzy sąd.
List otwarty firm medialnych w sprawie podatku od reklam
Pod listem adresowanym do "władz Rzeczypospolitej Polskiej i liderów ugrupowań politycznych" podpisała się większość czołowych wydawców prasowych, nadawców radiowych i telewizyjnych i innych firm z branży medialnej.
"Media bez wyboru" - akcja mediów przeciw podatkowi od reklam
W akcji biorą udział m.in. stacje telewizyjne i radiowe oraz portale internetowe.
Wavemaker VideoTrack: Rośnie rola Smart TV
Mamy w Polsce 10,5 mln aktywnych użytkowników Smart TV. W rankingu aplikacji najpopularniejszych na telewizorach podłączanych do sieci prym wiedzie YouTube, chociaż najszybciej rosnącą aplikacją jest Netflix.
Żadna z największych sieci nie otworzy kin 12 lutego
Problemy to niepewność, czy otwarcie potrwa dłużej niż dwa tygodnie, a także brak możliwości sprzedaży przekąsek.
Protest mediów: głos zabierają domy mediowe
Czołowi Polscy nadawcy i wydawcy zawiesili wczoraj emisję programów i serwisów informacyjnych w akcie 24-godzinnego protestu przeciwko projektowi ustawy o podatku od reklam.W związku z tym nie doszło również do emisji reklam. Domy mediowe i ich klienci odnoszą się do akcji ze zrozumieniem.
Bumble z powodzeniem debiutuje na giełdzie Nasdaq
Do spółki należą aplikacje randkowe Bumble i Badoo. Ta pierwsza zyskała sławę "zmieniając reguły gry", tzn. czyniąc kobiety aktywną stroną w wyszukiwaniu partnerów online.