O mediach

Marcin Barcz rozstaje się z TVN Grupa Discovery

Stanowisko dyrektora ds. komunikacji korporacyjnej zajmował od 2019 r.

AMS Digital, Samsung i Polkomtel z walentynkową kampanią

Życzenia z okazji święta zakochanych można wyrazić na 50 lokalizacjach w 8 miastach.

Arte promuje walory Polski

W ramach programu podróżniczo-kulturalnego "Invitation au voyage" na antenie Arte ukazały się trzy 15-minutowe reportaże o Zakopanem i Tatrach, Gdańsku i Łodzi.

Agora odwołuje się od zakazu przejęcia Eurozetu

Sprawę rozpatrzy sąd.

List otwarty firm medialnych w sprawie podatku od reklam

Pod listem adresowanym do "władz Rzeczypospolitej Polskiej i liderów ugrupowań politycznych" podpisała się większość czołowych wydawców prasowych, nadawców radiowych i telewizyjnych i innych firm z branży medialnej.

"Media bez wyboru" - akcja mediów przeciw podatkowi od reklam

W akcji biorą udział m.in. stacje telewizyjne i radiowe oraz portale internetowe.

Wavemaker VideoTrack: Rośnie rola Smart TV

Mamy w Polsce 10,5 mln aktywnych użytkowników Smart TV. W rankingu aplikacji najpopularniejszych na telewizorach podłączanych do sieci prym wiedzie YouTube, chociaż najszybciej rosnącą aplikacją jest Netflix.

Żadna z największych sieci nie otworzy kin 12 lutego

Problemy to niepewność, czy otwarcie potrwa dłużej niż dwa tygodnie, a także brak możliwości sprzedaży przekąsek.

Protest mediów: głos zabierają domy mediowe

Czołowi Polscy nadawcy i wydawcy zawiesili wczoraj emisję programów i serwisów informacyjnych w akcie 24-godzinnego protestu przeciwko projektowi ustawy o podatku od reklam.W związku z tym nie doszło również do emisji reklam. Domy mediowe i ich klienci odnoszą się do akcji ze zrozumieniem.

Bumble z powodzeniem debiutuje na giełdzie Nasdaq

Do spółki należą aplikacje randkowe Bumble i Badoo. Ta pierwsza zyskała sławę "zmieniając reguły gry", tzn. czyniąc kobiety aktywną stroną w wyszukiwaniu partnerów online.