Marki i ich nowa opowieść
Marki będą musiały wrócić do korzeni, do angażujących historii - przekonują Dawid Bednarski, creative director Imagine Nation, i Tomasz Magalski, business development director Focus Nation.
Nielsen: 10,2 mln widzów oglądało mecz Polska-Hiszpania
Według własnego pomiaru TVP w momencie najwyższej oglądalności mecz oglądało 13,8 mln osób.
Damian Rezner w zarządzie Screen Network
Połączy dotychczasowe obowiązki z nową rolą dyrektora operacyjnego.
Powstał mural opowiadający historię kobiecych emocji
Autorem projektu jest Beata Śliwińska, Barrakuz, inicjatorem akcji Instytut LB Medical, a głównym partnerem działań firma Gedeon Richter.
"Receptura": serial TVN we współpracy z marką E. Wedel
"Receptura" opowiada o Janie Wedlu przez pryzmat historii kobiet - serial rozgrywa się w dwóch płaszczyznach czasowych.
10,4 mln widzów obejrzało pożegnanie Polaków z UEFA Euro 2020
Piłkarskie mistrzostwa przynoszą TVP wzrosty oglądalności.
Eurosport w ofercie Playera
W ramach nowych pakietów w Playerze użytkownicy będą mogli śledzić relacje z kanałów Eurosport 1 i Eurosport 2 oraz nawet kilkadziesiąt dodatkowych live streamów.
"Food Service" i Ouichef.pl z nagrodą Międzynarodowej Akademii Gastronomicznej AIG Prix Multimedia
"Food Service" i Ouichef.pl jako pierwsze i jedyne tytuły branżowe otrzymały nagrodę AIG Prix Multimedia za promowanie w Polsce dobrego gustu i etyki w zawodzie szefa kuchni. Laury przyznaje Międzynarodowa Akademia Gastronomiczna w Paryżu na wniosek Akademii Gastronomicznej w Polsce.
Feeders Agency wygrywa przetarg na stałą obsługę Żywca
Zakres działań agencji to obsługa mediów społecznościowych marki oraz Męskiego Grania.
Agora wstrzymuje połączenie "Wyborczej" z Gazeta.pl
Bunt na pokładzie się opłacił, przynajmniej na razie.