Fundacja Kobiety e-biznesu z raportem o sile social i live commerce
Więcej niż co czwarty Polak dokonał już zakupu w mediach społecznościowych, a 44% chce robić to częściej.
Joanna Lorynowicz nową naczelną "Elle"
Stanowisko obejmie w połowie sierpnia.
Michał Dobrzański: Coraz więcej audio
Dzisiejsza oferta radia odpowiada na ewoluujące potrzeby nowoczesnych słuchaczy, urozmaicając jednocześnie klientom możliwości reklamowe - przekonuje Michał Dobrzański, dyrektor działu analiz i wsparcia biznesu, Tandem Media.
DOOH coraz bliżej odbiorców
Kolejne pandemiczne lockdowny były mocnym ciosem dla reklamy zewnętrznej, zarówno tradycyjnej, jak i cyfrowej. Jednak wraz ze znoszeniem - oby trwałym - restrykcji w poruszaniu, zakupach i konsumpcji branża łapie oddech. Przyszłość, w coraz większej mierze cyfrowa, znów rysuje się w jasnych barwach.
Romance TV - i dla babci, i dla wnuczki
Konkurujemy ze wszystkimi stacjami dla kobiet - przekonuje Tim Werner, CEO Romance TV Polska
Papaya Films produkuje dla Amazon Prime Video dokument o Robercie Lewandowskim
Film reżyseruje Maciej Kowalczuk.
Atak pozycyjny [wideo]
Nowe serwisy streamingowe chcą namieszać na rynku mediów związanych ze sportem. To dzięki tym platformom nie widać końca potyczki o najbardziej atrakcyjne prawa do transmisji live. Ale czy nowi gracze są skazani na błyskawiczny sukces?
Ogólnopolski Ekotest w Wirtualnej Polsce
Ekotest jest realizowany w ramach projektu "WP Naturalnie" wraz z Fundacją Czyste Powietrze, twórcą Szczytu Klimatycznego Togetair. Każdy wypełniony test to 1 zł na sadzenie lasu.
Axel Springer reorganizuje działalność w Europie Wschodniej
Polska będzie kluczowym rynkiem.
Grupa Polsat zaczyna zmianę swoich marek
Cyfrowy Polsat zmieni się w Polsat Box.