MediaFarm: Telewizja popularna wśród dzieci, ale nadal traci
Z badania MediaFarm i Zymetrii wynika, że modele spędzania wolnego czasu polskich dzieci z małych i dużych ośrodków prawie się nie różnią; telewizja nadal traci zasięg w populacji dzieci, zaś dynamicznie rosną SmartTV oraz SVoD.
Znamy laureatów nagród YouTube Works Polska 2021 [wideo]
Jury wyłoniło najbardziej kreatywne i efektywne kampanie reklamowe emitowane na polskim YouTubie w roku 2020 i pierwszej połowie 2021. Grand prix zdobyła kampania Storytel "Random", dopiero co nagrodzona dwiema statuetkami Effie.
Challenge, nie tylko dla tych z dużym budżetem
Eksperci z agencji Performics już po raz drugi dzielą się w "MMP" doświadczeniami z akcji "Wspomóż doga za hot-doga" - projektu w tym roku skupionego na wykorzystaniu narzędzia challenge na Instagramie.
Michał Jasiński został managing directorem UM
Justyna Mazur wraca na stanowisko chief client relations officera w grupie Mediabrands.
YouTube to już mainstream [wideo]
Tak Susane Wojcicki, CEO YouTube, podsumowała pozycję platformy podczas tegorocznego YouTube Brandcast. Badania pokazują także, że jest to medium skutecznie angażujące użytkowników i oferujące im treści, jakich nie znajdują nigdzie indziej.
Marek Niedźwiecki otworzył pierwsze notowanie Listy Piosenek 357 w nowej formule
29 października odbyło się pierwsze notowanie listy, na którą słuchacze Radia 357 głosowali online.
Zmiany w zespole Money.pl
Wirtualna Polska rozszerzyła zespół dziennikarski swojego serwisu.
Piotr Żaczko dołącza do zespołu TikToka
Obejmuje stanowisko Poland & CE markets communication managera.
Wavemaker: Internet najbardziej niezastąpionym medium
Tak uważa 58% polskich internautów.
Startuje podcast "Firmy Jutra Dziś"
Rozmowy o tym, jak rozpocząć i rozwinąć sprzedaż w internecie oraz nadążyć za klientami w cyfrowym świecie prowadzą Olga Kozierowska i Greg Albrecht.