O mediach

MediaFarm: Telewizja popularna wśród dzieci, ale nadal traci

Z badania MediaFarm i Zymetrii wynika, że modele spędzania wolnego czasu polskich dzieci z małych i dużych ośrodków prawie się nie różnią; telewizja nadal traci zasięg w populacji dzieci, zaś dynamicznie rosną SmartTV oraz SVoD.

Znamy laureatów nagród YouTube Works Polska 2021 [wideo]

Jury wyłoniło najbardziej kreatywne i efektywne kampanie reklamowe emitowane na polskim YouTubie w roku 2020 i pierwszej połowie 2021. Grand prix zdobyła kampania Storytel "Random", dopiero co nagrodzona dwiema statuetkami Effie.

Challenge, nie tylko dla tych z dużym budżetem

Eksperci z agencji Performics już po raz drugi dzielą się w "MMP" doświadczeniami z akcji "Wspomóż doga za hot-doga" - projektu w tym roku skupionego na wykorzystaniu narzędzia challenge na Instagramie.

Michał Jasiński został managing directorem UM

Justyna Mazur wraca na stanowisko chief client relations officera w grupie Mediabrands.

YouTube to już mainstream [wideo]

Tak Susane Wojcicki, CEO YouTube, podsumowała pozycję platformy podczas tegorocznego YouTube Brandcast. Badania pokazują także, że jest to medium skutecznie angażujące użytkowników i oferujące im treści, jakich nie znajdują nigdzie indziej.

Marek Niedźwiecki otworzył pierwsze notowanie Listy Piosenek 357 w nowej formule

29 października odbyło się pierwsze notowanie listy, na którą słuchacze Radia 357 głosowali online.

Zmiany w zespole Money.pl

Wirtualna Polska rozszerzyła zespół dziennikarski swojego serwisu.

Piotr Żaczko dołącza do zespołu TikToka

Obejmuje stanowisko Poland & CE markets communication managera.

Wavemaker: Internet najbardziej niezastąpionym medium

Tak uważa 58% polskich internautów.

Startuje podcast "Firmy Jutra Dziś"

Rozmowy o tym, jak rozpocząć i rozwinąć sprzedaż w internecie oraz nadążyć za klientami w cyfrowym świecie prowadzą Olga Kozierowska i Greg Albrecht.